یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ثلمه بزرگی با شهادت رئیسی به کشور وارد شد / یک بار ندیدم رئیس جمهور شهید علیه کسی سخن بگوید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ثلمه بزرگی با شهادت رئیسی به کشور وارد شد / یک بار ندیدم رئیس جمهور شهید علیه کسی سخن بگوید

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو و در حاشیه مراسم تشییع شهید رئیسی گفت: هیچ خللی در کار دولت با شهادت آقای رئیسی ایجاد نخواهد شد. البته از دست دادن آقای رئیسی سلمه بسیار بزرگی است و کشور ظرفیتی را از دست داد. به عنوان کسی که از نزدیک با ایشان کار کردم می‌گویم که حلم، غیرت، خستگی‌ناپذیری، عطوفت و مهربانی از ویژگی‌های بارزشان بود. من یک بار ندیدم...

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو و در حاشیه مراسم تشییع شهید رئیسی گفت: هیچ خللی در کار دولت با شهادت آقای رئیسی ایجاد نخواهد شد. البته از دست دادن آقای رئیسی سلمه بسیار بزرگی است و کشور ظرفیتی را از دست داد. به عنوان کسی که از نزدیک با ایشان کار کردم می‌گویم که حلم، غیرت، خستگی‌ناپذیری، عطوفت و مهربانی از ویژگی‌های بارزشان بود. من یک بار ندیدم ایشان علیه شخصی سخن بگوید اما خیلی‌ها علیه ایشان صحبت می‌کردند.

بذرپاش ادامه داد: خیلی‌ها به دنبال تک دوره‌ای شدن شهید رئیسی بودند احتمالا امروز خوشحال هستند. آن‌هایی که هر روز علیه نظام تبلیغ می‌کنند حضور مردم را در مراسم تشییع ببینند. تشییع در تبریز و تهران و قم را دیدید و تشییع در بیرجند و مشهد را هم خواهید دید. مردم واقعا فرق بین خادم و غیرخادم را تشخیص می‌دهند.

وی در پایان گفت: به برکت خون این شهیدان پرودگار متعال تقدیر مناسبی برای کشور در نظر خواهد گرفت و این مصیبت جبران خواهد شد.