دوشنبه 2 مهر 1403

جازان

جازان

خبرگزاری میزان

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در پیامی به نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن، کشتار مردم یمن وبمباران شهرها، اماکن غیرنظامی و زیرساخت‌های این کشور را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی عملیات امروز ارتش یمن در عمق سعودی و امارات، خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد، سفارت آمریکا در ابوظبی برای آمریکایی‌هایی مقیم امارات هشدار امنیتیِ سطح بالا صادر کرده است. بر اساس این گزارش، این هشدار امنیتی همچنین شامل دستورالعمل‌هایی درباره نحوه تعامل با حملات موشکی است. «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات عملیات امروز (دوشنبه) در...

خبرگزاری دانا

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح عملیات جدید علیه امارات و عربستان اعلام کرد که مراکز حیاتی دبی با شمار زیادی از پهپادهای صماد 3 هدف قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری عربستان سعودی شامگاه یکشنبه به وقت محلی گزارش داد که یک موشک بالستیک در منطقه صنعتی در استان جازان فرود آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) از حمله به مواضع «مهم» و «حساس» در جیزان در جنوب عربستان با سه موشک بالستیک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن باز از بین غیرنظامیان قربانی گرفت. جنگنده‌های ائتلاف سعودی شامگاه جمعه ساختمان‌های شرکت مخابرات عمومی و مسکن کارکنان در روستای عجمه در حومه شهر المحویت را در دو نوبت هدف قرار دادند. به گفته منابع محلی، بر اساس آمار اولیه بر اثر این حمله تاکنون یک زن و فرزند کودکش کشته و شماری دیگر که در میان آن‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

اظهارات اخیر معاون وزیر خارجه آمریکا، دو وجه اعتراف به شکست و طراحی توطئه جدید جبهه آمریکایی - سعودی را آشکار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف سعودی، ظهر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای از شلیک چند موشک بالستیک به سمت استان‌های جنوب غربی عربستان خبر داد. ائتلاف سعودی اعلام کرد که سه موشک بالستیک به سمت منطقه «الجنوب» (شامل عسیر، جازان، نجران والباحه) در جنوب غرب عربستان شلیک شده است. با این حال، ائتلاف سعودی در بیانیه مذکور مدعی شد که پدافند هوایی عربستان سعودی توانسته هر سه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ائتلاف متجاوز سعودی که خود را حامی دولت مستعفی یمن می‌خواند، شامگاه سه‌شنبه مدعی شد که پدافند هوایی این کشور، دو پهپاد یمنی را که به سوی جازان در حال پرواز بودندرا رهگیری و سرنگون کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی بامداد امروز (به وقت تهران) مدعی شد که «فرودگاه أب‌ها مورد هجوم پهپادی ارتش یمن و کمیته‌ها مردمی قرار گرفت». سخنگوی ائتلاف متجاوز در عین حال تأکید کرد که این «پهپاد بمب‌گذاری شده رهگیری و پیش از رسیدن به هدف مورد نظر ساقط شده است». وی همچنین مدعی شد که «پدافند هوایی ائتلاف توانست یک فروند پهپاد دیگر ارتش یمن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بی تردید دولت کنونی آمریکا به بحران یمن حداقل به لحاظ نظامی پشت کرده است زیرا سامانه های موشکی دفاعی «پاتریوت» و «تاد» بسیار دقیق را از عربستان خارج کرد و این خالی کردن واضح پشت عربستان سعودی به عنوان یک همپیمان تاریخی در لحظه ای سخت از تاریخ بحران یمن به شمار می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، یک عضو شورای عالی سیاسی یمن به تعیین فرمانده جدید نیرو‌های مشترک عربی متجاوز به یمن که عربستان سرکردگی آن‌ها را برعهده دارد واکنش نشان داد. بر اساس این گزارش، «محمدعلی الحوثی» در پیامی توئیتری نوشت: تغییر سیاست سودمند است، اما تغییر فرماندهان فقط به معنای اثبات شکست می‌باشد. به خواست خدا در مقابل رزمندگان ملت یمن راه به...

خبرگزاری دانا

رسانه‌های سعودی در حالی بامداد شنبه از حمله پهپادی یمنی‌ها به جنوب عربستان سعودی خبر دادند که پادشاه سعودی شامگاه جمعه رئیس ستاد مشترک جدید این کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

یک عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی توئیتری به تعیین فرمانده جدید نیروهای مشترک ائتلاف عربی متجاوز به یمن از سوی ملک سلمان پادشاه سعودی واکنش نشان داد.