دوشنبه 2 مهر 1403

جازان

جازان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه اتحادیه اروپا اکنون رسما ماموریت نیروی دریایی برای تامین امنیت کشتیرانی در دریای سرخ را تایید کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی جدید در آب‌های شمال غرب جیبوتی و در محدوده تنگ باب المندب خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله 90 مایل دریایی غرب جازان عربستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک هیئت رسمی انصارالله یمن برای حج از طریق فرودگاه بین المللی صنعاء به عربستان رفت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی که روز جمعه منتشر شد، هشدار داد که با در پیش بودن ممنوعیت واردات فرآورده های نفتی روسیه، اتحادیه اروپا باید منابع جایگزین برای واردات سوخت آینده خود بیابد، که ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شی جین‌پینگ، رییس‌جمهور چین همزمان با سفر به عربستان سعودی و دیدار با مقام‌های کشور میزبان و شرکت در نشست دوره‌ای شورای حکام خلیج فارس یادداشتی در روزنامه الریاض منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع محلی از انفجارهای شدید در جنوب عربستان خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، صدای انفجار‌های شدید بامداد امروز (چهارشنبه) در منطقه «عسیر» در جنوب عربستان و در نزدیکی مرز یمن، شنیده شد. به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویر و ویدئوی آتش‌سوزی گسترده در مکانی که به نظر می‌رسد، ایستگاه برق باشد را منتشر کرده‌اند. همچنین با وجود سؤالات زیاد ساکنان و کاربران شبکه‌های اجتماعی، اما هنوز مقامات محلی...

خبرگزاری دانشجو