دوشنبه 2 مهر 1403

جازان

جازان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ائتلاف سعودی مدعی شلیک یک فروند موشک بالستیک از خاک یمن به جنوب عربستان و انهدام آن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان عفو بین الملل امروز (جمعه) با انتشار گزارشی اعلام کرد که دستکم سه مهاجر اتیوپیایی در مراکز بازداشت مهاجران اتیوپیایی در عربستان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام های عربستان اعلام کردند در حمله موشکی دیشب گروه مقاومت انصارالله 5 سعودی زخمی و روانه بیمارستان شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف سعودی عملیات پهپادی و موشکی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت عربستان را تایید کرد. سرهنگ «ترکی المالکی» سخنگوی رسمی نیرو‌های ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان سعودی مدعی شد که نیرو‌های مشترک این ائتلاف بامداد امروز یکشنبه یک پهپاد بمب گذاری شده را که به سمت جنوب عربستان شلیک شده بود، سرنگون کرد. بر اساس گزارش پایگاه خبری روسیا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع نظامی یمن شنبه شب گزارش دادند؛ جنگنده بمب‌افکن‌های ائتلاف سعودی ظرف 24 ساعت گذشته 37 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئولان برگزاری حج در عربستان اعلام کردند که امسال تمام حجاج در مسجدی در میقات "قرن المنازل" (این میقات نزدیک طائف و در 94 کیلومتری جنوب مکه واقع شده است) محرم و سپس برای انجام مناسک حج، رهسپار سرزمین وحی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری العالم به نقل از فعالان سعودی از شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید در شمال ریاض، پایتخت عربستان سعودی خبر داد. از سوی دیگر، برخی منابع خبری از حمله به پایگاه‌های سعودی توسط پهپاد‌های یمنی خبر می‌دهند. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی نیز مدعی شد که 3 موشک بالستیک و 8 پهپاد یمنی‌ها را در آسمان این کشور سرنگون کرده است. ائتلاف متجاوز سعودی...

خبرگزاری دانا

برخی فعالان سعودی خبر دادند که بامداد روز سه‌شنبه صدای انفجارهای شدید در شمال پایتخت این کشور شنیده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرگزاری رسمی عربستان (واس) بامداد سه‌شنبه گزارش داد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نظامی سعودی در شهرهای جنوبی این کشور را هدف سه فروند موشک قرار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، عربستان سعودی در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور، تعلیق پرواز‌های داخلی و خارجی را تا اطلاع ثانوی تمدید کرد. این اقدام در راستای مقابله با کرونا در عربستان انجام می‌شود. این در حالی است که محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز یکشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد. وی اعلام کرد: طی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ائتلاف سعودی 19 کشتی حامل مشتقات نفتی و آرد برای مردم یمن را در بندر «جازان» در توقیف نگاه داشته است. یک مقام بندر الحدیده یمن به شبکه المسیره گفت: ائتلاف متجاوز همچنان به توقیف 19 کشتی حامل مشتقات نفتی و آرد در برابر بندر جازان ادامه می‌دهد در حالی که این کشتی‌ها مجوز سازمان ملل را دارا هستند. شهر «جازان» از شهرهای ساحلی کرانه دریای سرخ است که در...

خبرگزاری دانا

رسانه‌های سعودی از برکناری جانشین امیر منطقه جازان به دلیل انتشار توئیتی که آن را موهن به این کشور دانستند، خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سعودی، جانشین امیر منطقه جازان واقع در جنوب غربی عربستان را به سبب بازنشر توئیت‌های قدیمی منسوب به او که توهین به کشور تلقی شده است، از سمتش برکنار کردند.