دوشنبه 2 مهر 1403

جازان

جازان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فروردین پنج سال پیش بحران یمن با تجاوز ائتلاف سعودی به این کشور آغاز شد؛ حال پس از گذشت این مسیر طولانی، اظهارنظرهایی حاکی از تمایل عربستان و یمنی ها برای رسیدن به آتش بس تا ادامه حملات سعودی همگی اوضاع یمن را به کلافی سردرگم تبدیل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد یکشنبه تعدادی از جنگنده‌های ائتلاف سعودی را که بر فراز آسمان صنعا پایتخت این کشور به پرواز درآمده بودند، فراری داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: المیادین به نقل از تلویزیون عربستان سعودی نوشت که پدافند پاتریوت این کشور یک هدف را در آسمان ریاض رهگیری کرده است.

خبرگزاری دانا

منابع سعودی بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان ریاض، پایتخت عربستان گزارش دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع سعودی بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان ریاض پایتخت سعودی گزارش دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته بارش‌های سنگین در برخی مناطق عربستان سعودی موجب جاری شدن سیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های مسلح یمن حمله سنگین نیرو‌های ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی شمال یمن با جنوب عربستان دفع کردند. شبکه المسیره به نقل از یک مقام نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد: «رزمندگان یمنی در در یک درگیری سه ساعته حمله گسترده ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی مجازه در استان عسیر در جنوب عربستان دفع کردند». شبکه المسیره به دنبال این خبر هم اعلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چند تن از مسئولان سعودی در گفتگو با روزنامه «وال‌استریت ژورنال»، حملات موشکی ارتش یمن به تأسیسات شرکت نفتی آرامکو را تأیید کردند. این مسئولان چهارشنبه (نهم بهمن) در گفتگو با این روزنامه آمریکایی، اما مدعی شدند که پدافند دفاع موشکی عربستان سعودی همه موشک‌های بالستیک یمن را رهگیری و در آسمان منهدم کرده است. به گفته این منابع سعودی، این حملات هفته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه تاکید کرد که در واکنش به حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن، نیروهای این کشور تاسیسات نفتی آرامکو در منطقه «جازان» در جنوب غربی عربستان مشرف به دریای سرخ و دو فرودگاه «ابها» و «جازان» را هدف قرار دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملخ‌های آفریقایی به بیش از 140 هزار هکتار از زمین های 5 استان عربستان هجوم بردند. کارشناسان این حمله را در 25 سال گذشته بی سابقه ارزیابی کردند.

خبرگزاری دانا

پدافند هوایی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد ائتلاف متجاوز در «جبل‌العمود» در جازان خبر داد.

خبرگزاری دانا

حمله راکتی ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در استان الحدیده، سرنگونی دو پهپاد متجاوز سعودی در صعده و الحدیده و آزادی 10 اسیر دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی از مهم‌ترین اخبار تحولات یمن طی ساعات گذشته است.