دوشنبه 2 مهر 1403

جازان

جازان

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بیانیه سازمان امداد و نجات عربستان سعودی اعلام شده است که باران های شدید و سیل آسا در این کشور تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان همایشی برای بروزرسانی دانش نگهداری زمین‌های چمن برگزار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، در پی حمله نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، بهای نفت در بازارهای جهان افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت انرژی عربستان سعودی جمعه شب حمله موشکی نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی این کشور را تایید کرد.

خبرگزاری دانا

شبکه خبری المیادین از آتش سوزی کامل تاسیسات آرامکو در جده عربستان و وقوع آتش سوزی بی سابقه در این تاسیسات در پی حمله نیروهای یمنی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

18 هدف در جنوب و مرکز عربستان سعودی از جمله تاسیسات انرژی و نفت، فرودگاه های نظامی ابها و جیزان و فرودگاه ریاض هدف قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

ائتلاف متجاوز سعودی به تازگی مدعی رهگیری و نابودی یک موشک بالستیک و پهپاد انتحاری یمنی شده است.

خبرگزاری دانا

به دنبال حمله موشکی و پهپادی یکشنبه شب انصارالله به تأسیسات نفتی "آرامکو" در بندر جده، فرودگاه این شهر بندری به حالت تعطیل درآمد.

خبرگزاری دانا

نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه (شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشکهای بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های عربی بامداد یکشنبه از عملیات گسترده نیرو‌های مسلح یمن متشکل از موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد‌های انفجاری علیه ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند. شبکه «العربیه» در ابتدا به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی نوشت 1 فروند پهپاد انفجاری توسط نیرو‌های یمن به «خمیس مشیط» پرتاب شده است. ائتلاف سعودی البته به روال ادعا‌های دروغین همیشگی، مدعی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، درگیری‌ها میان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیرو‌های ائتلاف سعودی در مرز با عربستان سعودی بار دیگر شدت گرفت. بر اساس گزارش «وکاله الصحافه الیمنیه»، نیرو‌های صنعاء طی ساعات گذشته حمله نظامی گسترده‌ای به مواضع ارتش سعودی در «نجران» داشتند و پس از درگیری‌هایی که کشته و زخمی از هر دو طرف به جای گذاشت، موفق شدند بر منطقه «الحثیره» در «جازان» مسلط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «جنبش انصارالله» از سال 1398 در پاسخ به ادامه تجاوزهای ائتلاف عربی آمریکایی به راهبری عربستان سعودی، حملات موشکی و پهپادی فرسایشی و ایذایی خود را به مواضع سعودی ها و امارات متحده عربی در خاک این کشور ها تشدید کرده اند که می تواند معادله این جنگ را به نفع یمن تغییر دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های سعودی و کاربران شبکه‌های اجتماعی از درگیری‌های شدید در اطراف یک اردوگاه متعلق به تیپ سعودی در مرز‌های شمالی یمن با عربستان سعودی خبر دادند. بر اساس گزارش وبگاه خبری «الخبر الیمنی»، این درگیری‌های شدید در اطراف تیپ هجده در شهر «الخوبه» در استان جازان در جنوب غرب عربستان سعودی رخ داد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که انفجار‌ها این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های سعودی و کاربران شبکه‌های اجتماعی از درگیری‌های شدید در اطراف یک اردوگاه متعلق به تیپ سعودی در مرز‌های شمالی یمن با عربستان سعودی خبر دادند. بر اساس گزارش وبگاه خبری «الخبر الیمنی»، این درگیری‌های شدید در اطراف تیپ هجده در شهر «الخوبه» در استان جازان در جنوب غرب عربستان سعودی رخ داد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که انفجار‌ها این...