شنبه 15 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه الف

عضو مجمع روحانیون مبارز درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم اینکه آیا اصلاح طلبان با فهرست علی مطهری گفت: اینکه جبهه اصلاحات ایران در تهران لیستی ارائه نمی کند با بیانیه 110 اصلاح طلب منافاتی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حکمی اسدالله بادامچیان را به عنوان رئیس ستاد انتخابات خبرگان جامعه روحانیت مبارز منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هزاران نفر در صفی روبه‌روی کانون توحید ایستاده بودند و منتظر دریافت پرسشنامه و برگه درخواست برای عضویت در حزب تازه‌تاسیس «جمهوری اسلامی» بودند؛ جمعیتی که در همان زمان بنابر تخمین روزنامهها تا 80 هزار نفر عنوان شدند و البته آیتالله علی خامنه‌ای در اولین مصاحبه مؤسسان این حزب در 3 اسفند 1357 طی دو روز تعداد «داوطلبان عضویت در حزب جمهوری اسلامی» را 10 هزار نفر اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حکمی اسدالله بادامچیان را به عنوان رئیس ستاد انتخابات خبرگان جامعه روحانیت مبارز منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: شرایط مجلس خبرگان را باید خود اعضا بیان کنند، اگر بگویند که این تعداد فقیه، این تعداد مدیر، این تعداد حقوقدان، این تعداد نظامی برجسته در مجلس خبرگان حضور داشته باشند که می‌خواهند شئون نظامی رهبری را همراهی، همکاری و به رهبری کمک کنند، ظاهراً منع قانونی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید به این نتیجه برسیم که سرنوشت مملکت به وسیله رای‌گیری و انتخابات تعیین می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از انصراف یک نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی، دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز و کاندیدای ششمین انتخابات مجلس خبرگان مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اعتماد گفت‌وگویی با سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در ظاهر امر می‌گوییم تعداد زیادی کاندیدا هستند ولی به‌هرحال بازی سیاسی و میدان سیاسی یک شاخص‌هایی دارد و رقابت با تعاریف خاص خودش شکل می‌گیرد نه با تعداد زیاد کاندیدا.

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرلیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات خبرگان رهبری گفت: نمایندگان خبرگان رهبری می‌توانند علاوه بر رصد و پیگیری، مسائل مردم را گره‌گشایی کنند و در رفع مشکلات مردم اعمال نظر می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

فهرست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای سراسر کشور مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا سرلیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات خبرگان رهبری گفت: نمایندگان خبرگان رهبری می‌توانند علاوه بر رصد و پیگیری، مسائل مردم را گره‌گشایی کنند و به نوعی مسئولان را فرا می‌خوانند و در رفع مشکلات مردم اعمال نظر می‌کنند.