شنبه 29 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نشست هماهنگی که با هم داشتند پیشنهادات خود را برای ترکیب لیست خبرگان دوره ششم با هم مبادله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت لیست این تشکل برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران را معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه 896 شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارشیابی آموزش کشور به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به تصویب رسید.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعیدحجاریان از تئوریسن های جریان اصلاح طلب در مقاطع مختلف سیاسی و انتخاباتی با اظهارنظرهایش، فضایی از بحثها و مجادلات را باز کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر قرار بر لیست واحد باشد حتما باید چهار - پنج چهر شاخص داشته باشد که در صدر لیست قرار بگیرند. جامعه روحانیت هم از این موضع حمایت می‌کنیم. دوستان شورای ائتلاف می‌گویند نمایندگان موجود نماینده ما هستند و ما نمی‌توانیم آن‌ها را کنار بگذاریم. حرف شورای وحدت هم این است که مردم از نمایندگان موجود رضایت ندارندو باید تغییراتی ایجاد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورود اصولگرایان به انتخابات مجلس 1402 با چند لیست قطعی شده است و رقابت جدی در این دوره را باید در اردوگاه اصولگرایی دنبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تلاش دشمن در امر رسانه‌ای علیه ایران ایجاد اختلاف، تفرقه و شکست وحدت امت و ولایت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: برکناری من جزو اشتباهات بزرگ دولت احمدی نژاد بود چون معتقدم اگر در آن دولت بودم جلوی حوادث سال 88 را با تنظیمات و تدارکی که انجام دادم و قدرت توجیه ملی که در وزارت کشور ایجاد شده بود، می توانستم بگیرم و از این تشنجات و ابتلائات در سال 88 تا حجم زیادی جلوگیری کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تا 11 اسفند زمان زیادی باقی نمانده است و کشور مهیای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان می‌شود. حضور پرشور مردم در انتخابات، تولید قدرت، عزت و اقتدار برای ایران اسلامی خواهد بود و علی رغم توطئه‌های گسترده بدخواهان شکست خورده نظام برای تحریم انتخابات، ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود خواهد درخشید...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ایده سرلیستی به نظرم ایده کاملی نیست اما اگر قرار بر لیست واحد باشد حتما باید چهار - پنج چهر شاخص داشته باشد که در صدر لیست قرار بگیرند و جامعه روحانیت هم از این موضع حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی بیگلری؛ با داغ شدن تنور انتخابات برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار نظر‌هایی از سوی برخی جبهه‌ها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی دیدگاه‌های خود را در خصوص مجلس آینده نمایان‌تر کرده است. در همین رابطه با حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد اتقلاب اسلامی در خصوص فضای سیاسی...

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور در خبرگزاری تسنیم از بخش‌های مختلف تحریریه بازدید کرد و با خبرنگاران حوزه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره خبر تایید صلاحیت خود واکنش نشان داد و گفت: من این دوره اعتراضی کردم که منجر به بررسی و مصاحبه مجدد شد و در نهایت مورد تأیید علمی قرار گرفتم.

خبرگزاری تسنیم

مسئول دفتر روحانیت ائتلاف نیروهای انقلاب از حمایت از این تشکل سیاسی از لیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری خبر داد.