شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با ایلنا گفت: همین الان به دنبال دلیل متقنی می‌گردم که از انتخابات کنار بروم. و وقتی آمدم، بیشتر داعیه‌ام این است که یک مقدار مشارکت و شور انتخاباتی بالا برود.

وب‌گاه الف

نمایندگان ادوار مجلس در این دوره بنا را بر حضور فعال و تاثیرگذار در صحنه رقابت گذاشته‌اند، به همین جهت با دورخیزی که برداشته‌اند نیروهای خود را وارد گود کرده‌اند تا با کارگردانی یک چهره شناخته شده نقش خود را در گرم شدن رقابت انتخاباتی ایفا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پورمحمدی گفت: ما در شورای وحدت گفتمان شایسته سالاری را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر به دنبال مجلسی توانمند و پویا هستیم باید افراد واجد شایستگی را شناسایی کنیم و به جامعه معرفی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر مجلس توانمند و پویا می‌خواهیم باید افراد شایسته را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شایسته سالاری یعنی سپردن امور و مناصب تصمیم گیری و مدیریت کشور به دست افراد واجد صلاحیت و توانمندی و کارآمدی و ما در شورای وحدت گفتمان شایسته سالاری را دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: مهم است که مجلس متشکل از شایستگان شکل گیرد تا واقعا افرادی صلاحیت‌دار در مجلس که عصاره فضایل ملت دانسته می‌شود، حضور داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یک استاد تاریخ در یادداشتی نوشت: مستند «احمد» به روایت مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی هم پرداخته که هر دو آنها ممنوع‌التصویر هستند و مهدی کروبی که در حصر خانگی هم هست اما برخی چهره‌های دیگر در زمان ساخت مستند «احمد» در دسترس نبودند

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جریان اصولگرا در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تشکل های مختلفی پا به میدان گذاشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا عبور از انتخابات توسط احزاب قابل پذیرش است؟ احزاب و تشکل‌هایی که باید در بزنگاه انتخابات با دست پُر با مردم صحبت کنند و خواهان افزایش مشارکت باشند، نباید بر طبل تحریم بکوبند!

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: پس از اعلام رسمی اسامی افراد تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، لیست مشترک جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز؛ گمانه‌زنی‌ها درباره نهایی شدن لیست انتخاباتی جامعتین برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به قالیباف، رئیس مجلس خواستار استرداد لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز از مجلس شورای اسلامی شد.

وب‌گاه فرارو

اخبار تازه منتشرشده حکایت از برنامه حسن روحانی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان دارد و وی حتی به فکر تشکیل فراکسیونی در خبرگان ششم در صورت رأی آوردن است.

خبرگزاری تسنیم

اخبار تازه منتشر شده حکایت از برنامه حسن روحانی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان دارد و وی حتی به فکر تشکیل فراکسیونی در خبرگان ششم در صورت رای آوردن است.