شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: همایش انتخاباتی چهارهزار نفری مبنا را باید اولین گام جدی و مهم اردوگاه اصولگرایی برای انتخابات اسفندماه 1402 تلقی کرد؛ رویدادی که از قضا مورد توجه محافل سیاسی ورسانه ای قرار گرفت و همین «مبنا» مبنایی شد برای ارزیابی و آنالیز اولیه از جریان راست سیاسی کشور.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدشهاب الدین صدر، از اعضای شورای وحدت به خبرآنلاین می گوید: رئیسی را وارد فضاهای انتخاباتی و رقابت‌های گروه‌ها و سلیقه‌ها نکنیم و اجازه دهیم دولت کار خودش را انجام دهد و در رابطه با انتخابات یک برخورد منصفانه و بی‌طرفانه داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همه نهادها و جریانات سیاسی باید تلاش کنند تا مشارکت اوج بگیرد و از 55 درصد عبور کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: صهیونیست‌ها اگر بجنگند شکست خورده‌اند و جنگ هم نکنند شکستشان حتمی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث غرور و افتخار مسلمانان است چون ساختار پرادعای صهیونیست‌ها در حوزه امنیت را به هم ریخت و ضربات سنگینی به وجهه دروغین این رژیم وارد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرعالی جامعه روحانیت کشور هر روایت، پیام و بیانیه‌ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت شود را اشتباه محض خواند و گفت: نباید بگو و مگوها سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند باید در بیان عقیده دقت لازم در نظر گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین عصر شنبه 6 آبان 1402 با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور و محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد. باهنر در آغاز این جلسه با اشاره جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث غرور و...

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: شورای ائتلاف اصولگرایان درواقع با عنوان رسمی «شانا» (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) فعالیت می‌کرد. حالا از این همایش نام خود را به «مبنا» (مجمع بیداری نیروهای انقلاب) تغییر داده است. همین شورا در گذشته و در انتخابات سال 96 با عنوان «جمنا» (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) فعالیت می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یاران قالیباف با برگزاری یک همایش 4 هزار نفری، اولین خط و نشان را برای رقبای درون اصولگرایی و دیگر رقبا خاصه پایداری و شریان کشیدند آنهم با تکیه بر گفتمان «تحول برای پیشرفت کشور».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید در صحنه انتخابات حاضر بود و در میدان عمل خواسته‌ها را مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفتگویی با منیبان درباره دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و میزان مشارکت مردم در این انتخابات کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا در هنگام مشکلات معیشتی باید مشارکت بیشتری در انتخابات داشت و "گرانی" عامل مشارکت حداکثری است یا حداقلی؟!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین نشست انتخاباتی شورای وحدت اصول‌گرایان با حضور منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت و مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزارشد. همچنین در این نشست تمام حزب‌های شورای وحدت و اقشار حضور داشتند و در مورد اقدامات آتی شورای وحدت برای انتخابات 1402 مجلس بحث و اظهار نظر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید محمود میرلوحی، معاون وزیر کشور در دوره اصلاحات، به جماران گفت: ما فکر می‌کنیم با دولت یک‌دست ممکن است یک سری مسائل به ظاهر حل شود ولی هزینه‌های ملت را بالا می‌برد و هزینه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی بالا می‌رود.