شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست شورای وحدت با احزاب اصولگرا گفت: یاد و نام مردم بزرگ غزه را گرامی می‌داریم و به روح بلند شهدا آنان درود می‌فرستیم. وی افزود: خداوند متعال در قرآن بیشترین گزاره را در میان اقوام و سرگذشت آنان در خصوص قوم یهود، فرعون و حضرت موسی (ع) دارد و از هیچ قوم و ملیتی به اندازه قوم بنی اسرائیل و...

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره آخرین وضعیت انتخاباتی این جریان سیاسی اظهارنظر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره آخرین وضعیت انتخاباتی این جریان سیاسی اظهارنظر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز به ایسنا گفت: جوانان 15 تا 25 سال یا نسل Z عملیات طوفان الاقصی را به خوبی انجام داد و پیروز کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیم و امیدها در نظام برنامه‌ریزی کشور می‌گوید و اینکه "راهی نمانده است برای رسیدن به قله؛ گردنه آخر هستیم و این یعنی سخت‌ترین مرحله."

خبرگزاری تسنیم

مراسم ترحیم برادرِ وحید حقانیان عضو دفتر رهبر انقلاب در مسجد نور میدان فاطمی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حرف از مهم‌ترین سند «آینده کشور» است. سندی که قرار است پیشرفت الگوی پایه اسلامی ایرانی در آینده کشورمان باشد؛ البته نه در آینده‌ای دور! بلکه آینده‌ای نزدیک که بتواند سند 50 ساله کشورمان را اصلاح و تکمیل کند. درست مهرماه سال 1397 در چنین روز‌هایی بود که رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین فراخوان‌های دوران رهبری خود را صادر کردند تا اهالی مجمع تشخیص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعتین، ائتلاف بزرگ اصولگرایان، جبهه مردمی نیروهای انقلاب، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت و... تشکلهایی هستند که طی سال‌های پس از انقلاب و پس از آنکه عرصه سیاسی کشور به دو بال چپ و راست تقسیم شد، در راستای هماهنگ‌سازی جناح راست و پس از آن اصولگرایان شکل گرفته و فعالیت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرویز سروری، عضو تشکلهای شانا و جمنا در گفت‌وگو با هم‌میهن، درباره سیاست‌های احتمالی اصولگرایان در انتخابات توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مطالب زیادی درباره گروهک منافقین وجود دارد که تاکنون بیان نشده و همچنین جنگ با این گروهک همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی با ایرنا درباره مباحث مختلفی همچون وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور، منافقین، واکنش به صورت منتشرشده آیت الله منتظری و... توضیح داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مطالب زیادی درباره گروهک منافقین وجود دارد که تاکنون بیان نشده است. این مقام ارشد سابق وزارت اطلاعات باور دارد که جنگ با این گروهک همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مطالب زیادی درباره گروهک منافقین وجود دارد که تاکنون بیان نشده است. این مقام ارشد سابق وزارت اطلاعات باور دارد که جنگ با این گروهک همچنان ادامه دارد. مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مطالب زیادی درباره گروهک منافقین وجود دارد که تاکنون بیان نشده است. این مقام ارشد سابق وزارت اطلاعات باور دارد که جنگ با این...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق با بازنشر گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین، با ابوالقاسم رئوفیان به تحلیل تقسیم بندی اصولگرایان در انتخابات پیش رو پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مطالب زیادی درباره گروهک منافقین وجود دارد که تاکنون بیان نشده است. این مقام ارشد سابق وزارت اطلاعات باور دارد که جنگ با این گروهک همچنان ادامه دارد.