شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «نقطه تسلیم؛ خاطرات شفاهی فرمانده بسیجی محمود امینی از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس» نوشته حسین بهزاد، مرداد 1402 توسط نشر 27 بعثت منتشر شد و روایت یکی از فرماندهان جنگ را در بر می‌گیرد که از بازماندگان تیپ و لشکر 27 محسوب می‌شود و خاطرات شفاهی‌اش دربرگیرنده تاریخ تشکیل تیپ 27 از بهمن 1360 تا آخرین‌روز جنگ است. او فرمانده‌گردانی است که 9 مرتبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مصاحبه با تسنیم گفت: ما در این دوره انتخابات 3، 4 نوع فهرست داریم یعنی تکثر داریم و وحدت نداریم؛ من از قبل در مصاحبه‌هایم گفتم بسیاری از دوستان باورشان نشد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه با تسنیم، برنامه انتخابات این حزب با شعار «تحول و تکامل» تشریح کرد و گفت: ما برای وحدت آماده هستیم منتها وحدت براساس ضوابط و شاخصه‌ها!

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد رویکرد کلی جامعه نسبت به استخدام طلاب با فرض وجود رقابت نابرابر میان طلاب و سایر متقاضیان استخدام، مثبت نیست، زیرا مدرسه و نظام آموزش و پرورش پیش و بیش از هر چیز کانونی برای ارتقای بنیه علمی دانش‌آموزان و بسترسازی برای توسعه کشور در سال‌های آینده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با هم‌میهن گفت: یک مقدار هم اصلاح‌طلب و اصولگرا باید با همدیگر بسازند و در مسئله ملیت و کشورداری از بعضی سلیقه‌های جداگانه دست بردارند، با هم کنار بیایند و کشور را به درستی اداره کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی در اولین، دومین و سومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به کدام لیست‌های انتخاباتی یا به کدام چهره‌های سیاسی رای دادند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: متکی، سخنگوی شورای وحدت گفت: گرانی افسار گسیخته این مردم را رنج می‌دهد و اگر این رنج تا انتخابات تداوم داشته باشد ممکن است که بر حضورشان موثر باشد؛ لذا مقام معظم رهبری در ابتدای سال بر روی کنترل تورم تاکید داشتند، به عنوان یک شعار محوری.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت انتخابات 11 اسفند صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی شورای وحدت گفت: ما می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد که دارای طرح و برنامه واقعی برای مردم و نظام باشد تا دولت نیز در فضای مناسب، کارها را پیش ببرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای وحدت گفت: نسبت به شکل‌گیری یک مجلس پاسخگو دغدغه‌های جدی داریم. ما می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد که انقلابی‌تر، کارآمدتر و دارای طرح و برنامه واقعی برای مردم و نظام باشد تا دولت نیز در فضای مناسب کارها را پیش ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: در جامعه روحانیت که هزاران عضو در سراسر کشور دارد، بصورت تشکیلاتی در همه استان‌ها فراخوان کردیم که شخصیت‌های علمی و برجسته روحانی به میدان آمده و برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداهای انتخابات خبرگان تشکیل شود و تلاش می‌کنیم لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در جامعه روحانیت که هزاران عضو در سراسر کشور دارد، بصورت تشکیلاتی در همه استان‌ها فراخوان کردیم.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداهای انتخابات خبرگان تشکیل شود و تلاش می‌کنیم لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

وب‌گاه منیبان

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: برای رهبران کشورهای عربی متاسفیم که از آنان مفلوک‌تر پیدا نمی‌شود. به گزارش منیبان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه وفاداری و خوش‌بینی مردم برای تولید قدرت نرم نظام و نماد افزایش آن همبستگی، اتحاد، انسجام و مشارکت در انتخابات است، اظهار کرد: هر روایت، پیام و بیانیه‌ای که موجب تزلزل مردم و کاهش مشارکت در...