شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی از سیاستمدارانی بود که در طول زیست سیاسی خود، ایام پُر فراز و نشیب بسیاری را سپری کرد؛ در روزگارانی درخشید و در مقاطعی هم آنطور که از او انتظار بود، عمل نکرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان کاملا با هم هماهنگ هستند و لیست مشترک خواهند داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: در ارتباط با انتخابات مجلس هم امیدواریم، با مذاکراتی که انجام می‌شود، اصولگرایان به تفاهم کامل و توافق برسند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعتین در انتخابات خبرگان لیست مشترک ارائه خواهد داد، گفت: در ارتباط با انتخابات مجلس هم امیدواریم، با مذاکراتی که انجام می‌شود، اصولگرایان به تفاهم کامل و توافق برسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نام «هاشمی‌رفسنجانی» چنان با «جمهوری اسلامی» عجین است که تغییر پاره‌ای رویکردها و سیاست‌ها و بروز تنگناها در این 7 سال به غیبت او نسبت داده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با ایرنا درباره احتمل کناره گیری باهنر از انتخابات مجلس توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات خبرگان فعال است و ما هم در جبهه از فهرست جامعتین حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در بازخوانی خاطرات حضورش در 3 دوره مجلس خبرگان رهبری، روایتی جالب از لیست جامعتین در انتخابات مجلس چهارم را مطرح کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مناظره محمدرضا باهنر و مصطفی کواکبیان از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در محل جامعه روحانیت مبارز با جمعی از وعاظ تهران دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد انتخابات تهران بزرگ شورای وحدت درباره فعالیت‌های این شورا و مسائل پیش رو در انتخابات صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت سردار سید رضی موسوی آیت الله موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز در پیامی خطاب به سردار سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سیدرضی موسوی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: وَلا تَحسَبَنَ الَذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَهِ أَمواتًا بَل أَحیاء عِندَ رَبِهِم یُرزَقون (سوره آل عمران 169) برادر گرامی سردار سرلشگر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی تحلیلی به بررسی اصطلاح عدم احراز صلاحیت پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله ایازی در مصاحبه ای با عصرایران به تشریح نشست مشترک مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در حرم امام خمینی پرداخته است.