یک‌شنبه 17 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری مهر

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: آن کسانی که جنایت ایذه را رقم زده‌اند از مردم نیستند و این اقدامات را با برنامه‌ریزی دشمنان انجام داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نکته مهم تاریخی، چهره‌ی آشنای این نوع کنش تروریستی در تاریخ معاصر کشور است، نامی که در ذات و هویت آن، ایجاد آشوب، کشاندن آن به نقطه‌ی غیرقابل بازگشت با هدف افتادن کشور در هاویه «جنگ داخلی» است.

خبرگزاری دانا

جان بولتون یک هفته پیش گفت: اپوزیسیون ایران از طریق کردستان عراق مسلح شده و به دنبال استفاده از زور و سلاح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو تشخیص مصلحت نظام با حضور در ویژه‌برنامه شبکه المیادین لبنان درباره حوادث جاری در ایران، تأکید کرد که هدف عناصر دشمن از تیراندازی در ایذه، ارعاب مردم و تحریک پلیس و نیروهای امنیتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کدخدایی با حضور در ویژه‌برنامه شبکه المیادین لبنان گفت که هدف عناصر دشمن از تیراندازی در ایذه، ارعاب مردم و تحریک پلیس و نیروهای امنیتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد در تحلیلی به بررسی حملات به محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بی ثباتی سیاسی و دخالت‌های خارجی عراق را نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل کرده، اما این مسائل نمی‌تواند از مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم بکاهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد در تحلیلی به بررسی حملات به محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در تحلیلی به بررسی حملات به محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همین دو هفته پیش بود که وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه مشترکی پیرامون حوادث اخیر از پروژه «ویران‌سازی ایران» به دست دشمنان شناخته شده جمهوری اسلامی پرده برداشتند.

خبرگزاری دانا

کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: در اغتشاشات اخیر رسانه ها و حامیان بیگانه هم کم نگذاشته اند. از باراک راوید خبرنگار صهییونیست که فاش کرد سعودی اینترنشنال، "بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است"، تا ویترین چیدن با حضور گروه های رسما تروریست و تجزیه طلب، گاف بایدن که ایران را آزاد می کنیم و ماستمالی جان کُربی و... که همه نشان دهنده این موضوع است که آن ها خواهان نا امنی در ایران هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از آثار و نتایج جنگ ترکیبی اخیر، علنی شدن راهبرد امریکا برای مقابله با ایران است.

خبرگزاری دانا

جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، سامانه دفاع موشکی آمریکا در «وضعیت اسفناکی» است و قادر به محافظت از کشور در برابر حملات موشکی بالستیک نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار فایل صوتی رعنا رحیم پور مجری شبکه بی بی سی فارسی، منازعه ای را با شبکه ماهواره ای اینترنشنال آغاز کرد که اختلافات، بر سر چرایی حمایت آن ها از اعتراضات در ایران را افشا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک خبرنگار آمریکایی به دلیل پرسش از «بولتون» درباره جنایات جنگی آمریکا بازداشت و از جلسه اخراج شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.