پنج‌شنبه 14 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: این روزها که دولت‌های اروپایی متناوباً علیه ایران بیانیه می‌دهند و تحریم وضع می‌کنند چرا در حق آن دخترک مظلوم حرف نمی‌زنند.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل در واکنش به خارج کردن ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: کمیسیونی که زن ها را درجه بندی کرده حق صدور رای درباره ایران و زن ایرانی که 43 سال است شاخ آمریکا را شکسته ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، بیانیه‌ای ضدایرانی و طبق عادت دیرینه، مداخله‌جویانه صادر کرد.

خبرگزاری دانا

حسینی گفت: ضمن توجه به رشد علمی دانش آموزان و دانشجویان باید ارتقای بینش سیاسی آنان نیز مورد توجه باشد تا به راحتی تحت تاثیر فضای کاذبی که دشمن ایجاد می‌کند قرار نگیرند و نسبت به سرنوشت و آینده کشور خود احساس مسئولیت و دغدغه مندی داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت چهار میلیون مسکن در طول چهار سال است نه اینکه در یک سال اول باید یک میلیون مسکن ساخته شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در پاسخ به سوالات دانشجویان به تبیین و تشریح برنامه‌ها و اقدامات دولت در 15 ماه گذشته پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب درخصوص اهمیت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: حضرت آقا دانشجویان این دانشگاه‌ها را افسران سپاه پیشرفت کشور توصیف کرده‌اند و این بسیار ارزشمند است. مهمترین ثروت و دارایی یک کشور، نیروی انسانی با استعداد آن است و با توجه به نیروی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفته است که برای نامزدی در انتخابات 2024 این کشور «کاملا» تمایل دارد «برخی از بلا‌هایی که دونالد ترامپ (رئیس جمهور سابق آمریکا) بر سر حزب جمهوری‌خواه آورده را متوقف کند.» بولتون در گفتگو با ان‌بی‌سی، ضمن ترغیب سایر نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه جهت تایید نکردن ترامپ، گفت: فکر می‌کنم برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا می‌گوید که ممکن است به‌زودی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور اعلام نامزدی کند زیرا یک نفر باید دونالد ترامپ را متوقف سازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان بولتون مشاور تندروی پیشین امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که که نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را مد نظر قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون اعلام کرد که که نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را مد نظر قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور سابق و جنجالی آمریکا، شرکت های بزرگ فنآوری در کشورش را متهم به همکاری نزدیک با دموکرات ها کرد و نوشت: بنیانگذاران بزرگ (آمریکا) این را نخواستند، و نمی خواهند تا از انتخاباتی دروغین و متقلبانه ای بگذرند و بر آن چشم پوشی کنند.

خبرگزاری دانا

جان بولتون مشاور تندروی پیشین امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که که نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را مد نظر قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید امروز مدعی شد با سیاست سقف قیمت برای نفت روسیه، می‌توان قیمت نفت را در بازارهای جهانی پایین آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت کانادا مدعی شده است روزنامه جوان را به دلیل انتشار «پیام‌های یهودی‌ستیز و تبلیغات رژیم ایران» تحریم کرده است. در خصوص تحریم مضحک روزنامه جوان از سوی وزارت خارجه کانادا چند نکته گفتنی وجود دارد.