یک‌شنبه 17 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: کیست که نداند بخش قابل توجهی از مردم تحت فشارهای سخت اقتصادی و تنگنای معیشتی هستند. قیمت مسکن ناباورانه طی فقط چند سال 10 برابر شده و نه تنها خانه دار شدن برای بسیاری به رویا تبدیل شده بلکه حتی پیداکردن سرپناهی اجاره ای با این اجاره های کمرشکن نیز برای برخی آرزو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری ازجمله صابرین نیوز اعلام کردند مقرهای کومله در کویسنجق با 4 موشک هدف قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان رادیکال پس از تلاش برای جا زدن پادوهای داخلی دشمن به‌عنوان «مردم»،«روزنامه‌نگار»،«دانشجو» و... در جدیدترین اقدامات رسانه‌ای خود، پاک کردن ردپای تجزیه‌طلبان و تروریست در دستور کار قرار داد.

وب‌گاه الف

ترور‌هایی که این روز‌ها شاهد هستیم، شباهت بسیاری به ترور‌های کور اوایل دهه 60 که توسط منافقین صورت می‌گرفت دارند. در تابستان 1360، منافقین توانسته بود حدود 30 هزار نیروی مسلح را برای کشت و کشتار مردم اجیر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار فدا گفت: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امیدوار بود که با این اغتشاشات در تهران به تهران و ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی ایران انشاالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.

وب‌گاه عصر ایران

به افرادی که مشغول حادثه‌آفرینی هستند، افرادی که فریب خورده دشمن هستند می‌گوییم بی‌توجه به اقدامات آن‌ها مسیر رشد، توسعه و تقویت بنیان‌های علمی و پیشرفت کشورمان را همچنان ادامه می‌دهیم و با توجه به رشد چند برابری علمی ایران و اختراعات ایران عوامل و مزدوران را سر جایشان می‌نشانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: ما اهل مماشات و سازش نیستیم ولی امنیت، آرامش و آسایش مردم برایمان مهم است اگر خویشتنداری می‌کنیم، اگر سلاح به صحنه نمی‌بریم به واسطه جلوگیری از تلفات بیشتر است،

وب‌گاه مشرق نیوز

برای رسانه‌های ضدانقلاب، سازمان‌های بین‌المللی، برخی از رسانه‌های داخلی و سلبریتی‌ها؛ فرق می‌کند کیان شهید شده باشد یا آرشام!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که برخی رسانه‌های ایرانی اخیرا اظهاراتی منسوب به جان بولتون که درحال حاضر هیچ منصبی در آمریکا ندارد، منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

عادل تاکید کرد که دولت اقلیم کردستان اجازه نخواهد داد که خاکش خطری برای امنیت کشورهای همجوار تشکیل دهد.

وب‌گاه الف

دولت اقلیم کردستان عراق توضیحاتی درخصوص ادعای جان بولتون مبنی بر ارسال سلاح به ایران از طریق خاک این اقلیم ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقلیم کردستان عراق قاچاق اسلحه از این منطقه به ایران از سوی گروه های شبه نظامی مسلح را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقلیم کردستان عراق قاچاق اسلحه از این منطقه به ایران از سوی گروه های شبه نظامی مسلح را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرغم تأکید چند باره جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به حضور گروههای تروریستی در خاک کردستان عراق، اربیل باز هم ادعاهایی در این باره مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتار‌ها هسته‌های آشوب را تارومار کرد. تفاوت بارز غائله کنونی با فتنه‌هایی، چون حوادث سال 96 یا فتنه بنزینی سال 98 آن است که دشمن با اقدامات ضربتی کارت آخر را همین ابتدا رو کرده است، هدف آن است که با تلفات‌گیری سرمایه اجتماعی کشور را تبدیل به سپر انسانی کند.

وب‌گاه گسترش

جوان 18 ساله به نام حمیدرضا روحی در شهرزیبا کشته شد.