شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه الحدث ادعا کرد: آمریکا باید با مخالفان در ایران همکاری کند و فقط به ارائه خدمات اینترنتی اکتفا نمی‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیانیه اعلام کرده است: یکی از محورهای اصلی تحرکات زمینه ساز سرویسهای اطلاعاتی دشمن برای وقوع آشوب در کشور، تلاش برای تأثیرگذاری بر اقشار شریفی همچون معلمان، کارگران و دانشجویان از طریق ایجاد گروههای جعلی و آلوده و رهبر سازی برای سوءاستفاده این طبقات بوده که هوشیاری، میهن دوستی و احساس مسئولیت مثالزدنی این اقشار ارجمند موجب خنثی سازی توطئه های بیگانه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه مشترک حفاظت اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اعلام کرده است: یکی از محورهای اصلی تحرکات زمینه ساز سرویسهای اطلاعاتی دشمن برای وقوع آشوب در کشور، تلاش برای تأثیرگذاری بر اقشار شریفی همچون معلمان، کارگران و دانشجویان از طریق ایجاد گروههای جعلی و آلوده و رهبر سازی برای سوءاستفاده این طبقات بوده که هوشیاری، میهن دوستی و احساس مسئولیت مثالزدنی این اقشار ارجمند موجب خنثی سازی توطئه های...

خبرگزاری دانا

متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پیرامون حوادث اخیر در کشور منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

مستندات اطلاعاتی موجود نشان می‌دهند سرویس جاسوسی سیا (C.I.A) با همکاری سرویس‌های جاسوسی هم پیمان و نیابتی‌های مُرتجع، پیش از آغاز آشوب‌ها، به شیوه‌هایی که اشاره خواهد شد برای راه‌اندازی یک غائله‌ی سراسری در ایران با هدف ارتکاب جنایت علیه ملت بزرگ ایران و تمامیت ارضی کشور و نیز زمینه‌سازی برای تشدید فشارهای خارجی، طراحی مبسوطی به‌عمل آورده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پیرامون حوادث اخیر در کشور منتشر شد. متن این بیانیه به شرح زیر است: «باسمه تعالی» بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» با عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) و شهدای...

وب‌گاه الف

متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» بیانیه ای صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه منتشر شد

خبرگزاری مهر

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.

خبرگزاری تسنیم

متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

خبرگزاری دانا

جان بولتون" مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه سعودی الحدث گفت: منفعت آمریکا در حمایت از معترضین و ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه ایرانی است.