شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه خبر آنلاین

جان بولتون" مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه سعودی الحدث: منفعت آمریکا در حمایت از معترضین و ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه ایرانی است / لازم است علاوه بر آمریکا، کشورهای منطقه نیز به کمک معترضین بشتابند. منبع: آخرین‌خبر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخاب ریشی سوناک به عنوان نخست وزیر بریتانیا و مقام اول این کشور از چند منظر قابل تامل است؛ فقط هفت هفته پیش، او در جریان رقابت ها برای رهبری حزب محافظه کار از لیز تراس شکست خورد حالا امروز پس از پیروزی و عهده داری رهبری توری ها به سرعت توانسته از خرابه های ریاست کوتاه مانده تراس بیرون آمده و حالا با امضای ریچارد سوم، وارد خانه شماره ده خیابان داونینگ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مخالفان دولت ونزوئلا، پس از شکست سیاسی و میدانی، به دنبال انحلال و برکناری «دولت موقت» و «رئیس‌جمهور موقت» هستند.

خبرگزاری دانا

احزاب مخالف دولت ونزوئلا در حال بررسی طرح» به رهبری «خوان گوایدو» هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فایننشال‌تایمز اعلام کرد احزاب مخالف دولت ونزوئلا در حال بررسی طرح انحلال «دولت موقت ونزوئلا» به رهبری «خوان گوایدو» هستند. فایننشال‌تایمز این خبر را به نقل از یکی از اعضای ارشد ائتلاف مخالفان اعلام کرده و افزود هم‌اکنون 3 حزب از 4 حزب اصلی ائتلاف مخالفان دولت ونزوئلا از این طرح حمایت می‌کنند و این طرح به اندازه کافی رأی دارد که جدی‌تر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین گفت: پوتین خودش دوست دارد چند مدل جدید را امتحان کند و بارها این کار را امتحان کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افسر موساد از جانب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رهبر گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان قول داده بود که اگر نظام در ایران تغییر کند، او به بارزانی ایران خواهد بود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری گزارش داده‌اند کانادا 6 فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام چهار نهادی هستند که در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقایع اخیر یک داستان دنباله‌دار با دو منشأ است. ندیدن هرکدام خطای تحلیلی ایجاد می‌کند. خطای تحلیلی موجب خطای رفتاری می‌شود. از این جهت شناخت آنچه که این روزها با آن روبرو هستیم مقدم بر هر چیزی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که واشنگتن گام‌هایی برای حمایت از ایرانیانی که در ناآرامی‌های اخیر شرکت داشته‌اند، اتخاذ خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افکار عمومی همواره به عنوان هدف عملیات‌های روانی، در معرض بمباران تبلیغاتی رسانه‌هایی قرار دارند که به مثابه ابزارهای نوین جنگی عمل می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ائمه جمعه در کنار نمازگزاران بار دیگر بر بیعت با مقام معظم رهبری و همراهی با نظام تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل وضع جریمه برای حجاب زنان در اروپا را به معنی سلب آزادی زنان دانست و گفت: امروز دنیا با حق ویژه اداره می‌شود و مفاهیمی مثل آزادی و دموکراسی در غرب تا جایی ارزش دارد که به منافع آنها صدمه نزند و در میان مسلمان ها نیز تا زمانی ارزش دارد که در مسیر تامین منافع غربی‌ها باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ پیشنهاد کرد که اگر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، جهنم هسته‌ای در اوکراین راه انداخت، آمریکا می‌تواند او را ترور کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.