شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری تسنیم

یک مستندساز که همراه با هیئت ایرانی وارد نیویورک شده است، روایت جالبی از افراد حاضر در تجمع منافقین مقابل سازمان ملل نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا به اظهارات ابراهیم رئیسی درباره هلوکاست واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان تندرو کنگره آمریکا به دولت بایدن فشار می آورند تا برای سفر آتی ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به نیویورک به منظور شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی، ویزا صادر نکند.

وب‌گاه عصر ایران

سناتور تندرو جمهوریخواه" تد کروز" طرحی را به منظور ممنوعیت صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی، به کنگره ارایه کرده است اما دولت بایدن می گوید بر اساس توافقنامه ها با سازمان ملل، مجبور است برای رییسی ویزا صادر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه امارات عربی متحده 30 مرداد ماه اعلام کرد که بنا به توافق پیشین بین این کشور و ایران، «سیف محمد الزعابی» به عنوان سفیر امارات به ایران باز می‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعدازظهر روزی در دو هفته پیش، یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه های بین‌المللی با عجله در دفتر نخست‌وزیر اسرائیل در بیت‌المقدس برگزار شد. البته همه رسانه های اصلی همه چیز را رها کردند، برنامه ها را دوباره تنظیم کردند تا با توجه به پروتکل های امنیتی سختگیرانه، بتوانند زودتر به مقصد برسند. بدون توجه به فوریت برنامه نخست‌وزیر و موضوع اصلی در دستور کار، ایران: نگهبانان شین بت در ورودی مجتمع...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خوش‌چهره اقتصاددان مطرح ایرانی که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را عهده‌دار است، از نقد دولت اصولگرا ابایی ندارد چرا که معتقد است نقد هدیه‌ای است که می‌توان پیشکش دولت‌ها کرد تا مشکلاتشان را حل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در این عکس مدارکی با برچسب "سری" و "فوق سری" روی زمین پخش شده‌اند؛ بی‌اعتنا به درجه مخفی بودنشان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اقعیت های اقتصادی می گوید دولت در یکسال گذشته در بهبود معیشت مردم موفق نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه افزایش تحرکات مخالفان برجام همزمان با رسیدن مذاکرات وین به مراحل پایانی، 30 قانونگذار دموکرات آمریکایی نگرانی خود را از توافق احتمالی بایدن با ایران ابراز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه افزایش تحرکات مخالفان برجام همزمان با رسیدن مذاکرات وین به مراحل پایانی، 30 قانونگذار دموکرات آمریکایی نگرانی خود را از توافق احتمالی بایدن با ایران ابراز کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیاستمدار تندروی آمریکایی همزمان با قرار گرفتن مذاکرات وین در مراحل پایانی، تلاش دولت بایدن برای بازگشت به برجام را اشتباه خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بولتون با تکرار ادعاهای بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی و هراس از پیشرفت های هسته ای ایران گفت که این پول ها صرف برنامه هسته ای خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون، مشاور امنیت ملی دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ روز چهارشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری سی ان بی سی با انتقاد از دولت بایدن برای دستیابی به توافق احتمالی با ایران گفت: این توافق ایران را به شریک بهتری برای روسیه تبدیل می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز 20 تیرماه اعلام کرد: «ایران در نظر دارد پهپادهای خود را به منظور استفاده در جنگ اوکراین در اختیار روسیه قرار دهد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داماد رئیس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه جان بولتون از نظر دونالد ترامپ یک دیوانه بود، ماجرای عزل وی از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید را روایت کرد.