شنبه 14 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

داماد رئیس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه جان بولتون از نظر دونالد ترامپ یک دیوانه بود، ماجرای عزل وی از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید را روایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده جمهوری‌خواه حامی دونالد ترامپ گفته چنانچه او متهم شود در خیابان‌های آمریکا شورش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت بایدن که در زمان ریاست‌جمهوری روحانی تمایل زیادی برای تعامل گسترده‌تر با ایران نداشت، با روی کار آمدن رئیسی اشتیاق کم‌تری هم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه (4 شهریور) در بیانیه‌ای اعلام کرد: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در 26 اوت در کاخ سفید با بنی‌گانتس، وزیر جنگ اسرائیل دیدار کرد تا رایزنی‌ها در خصوص مسائل امنیتی را ادامه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه فرانسوی "فرانس24" از رد شدن 3 خواسته هسته ای ایران توسط آمریکا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از یک منبع ارشد سیاسی صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از آمریکا در خصوص چارچوب فعلی توافق احتمالی با ایران مدعی شد که آمریکا در مقایسه با برجام 2015، در توافق جدید امتیازات بیشتری به ایران داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به اینکه واشنگتن و تهران در آستانه بازگشت به برجام هستند، حامیان و منتقدان این توافق، خود را برای رویارویی آماده می‌کنند که یادآور نبرد بر سر توافق اولیه در سال 2015 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی‌که نزدیک به یک هفته از پاسخ ایران به آخرین نسخه از متن پیش‌نویس توافق وین می‌گذرد، اکنون رسیدن به خط پایان و اعلام توافق نهایی، معطل ضعف اراده دولت «جو بایدن» در مواجهه با مخالفان برجام است.

خبرگزاری دانا

درحالی‌که نزدیک به یک هفته از پاسخ ایران به آخرین نسخه از متن پیش‌نویس توافق وین می‌گذرد، اکنون رسیدن به خط پایان و اعلام توافق نهایی، معطل ضعف اراده دولت «جو بایدن» در مواجهه با مخالفان برجام در داخل آمریکا و فشارهای مقامات صهیونیستی است که بشدت تقلا می‌کنند، گفت‌وگوها به فرجام نرسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مذاکرات هسته ای برجام درحالی به نقطه پایان نزدیک می شود که روایت‌های متناقضی درباره امتیازات برجامی مخابره می شود.

وب‌گاه گسترش

همزمان با یکسالگی خروج غیرمسئولانه نیروهای آمریکایی از افغانستان «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید گفته است که تصمیم «دونالد ترامپ» رییس جمهور پیشین امریکا برای امضای توافق‌نامه دوحه با افغانستان یک اشتباه بزرگ بود.

خبرگزاری دانا

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته نماز گفتند: پایه گذار اولیه کودتای 28 مرداد انگلیس بوده است و با توجه به اینکه سال های سال این پیر استعمار از منابع نفتی مملکت ما استفاده می کرد و با ملی شدن صنعت نفت اقتصاد آنان دچار ضرر می شد دست به این کودتا زدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز جمعه 28مرداد ماه سالگرد کودتایی است که در سال 1332 توسط آمریکا و انگلیس علیه فرآیند مردمسالاری در ایران برپا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی 2 نفر از زندانیان ایرانی در آمریکا اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد دولت بایدن در زمینه احیای توافق هسته‌ای، ادعایش مبنی بر دست داشتن ایران در طرحی برای ترور او را تکرار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امسال چند حاجی ایرانی به دلایل مختلف توسط نیرو‌های سعودی بازداشت و زندانی شدند.