یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ریچارد گلدبرگ از اعضای اندیشکده آمریکایی FDD روز یکشنبه مطابق قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه از سوی ایران تحریم شد.

خبرگزاری میزان

وزارت امور خارجه طی بیانیه‌ای مطابق با ماده 4 و 5 قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و دستیار سابق مشاور امنیت ملی آمریکا را تحت تحریم‌های مندرج در مواد 6 تا 8 قانون موصوف قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: "ریچارد گلدبرگ" عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و دستیار سابق جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا را تحت تحریم‌های مندرج در مواد 6 تا 8 قانون موصوف قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد "ریچارد گلدبرگ" عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی ها و دستیار سابق جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا را تحریم کرده است.

خبرگزاری میزان

وزارت امورخارجه کشورمان با انتشار بیانیه ای از تحریم ریچارد گلدبرگ، عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و دستیار سابق جان بولتون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ریچارد گلدبرگ را تحریم کرد.

خبرگزاری مهر

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای از تحریم ریچارد گلدبرگ عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی ها و دستیار سابق جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد.

خبرگزاری دانا

نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیلگران بین‌المللی و حتی اندیشکده‌های آمریکایی به وضوح دریافته‌اند که شعار اخراج آمریکایی‌ها از منطقه با یک عزم جدی در حال محقق شدن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اینستکس به لحاظ ماهوی، نماد «استقلال اروپا از آمریکا» برای «تأمین نیازهای ایران‌» نبود، بلکه نماد «همپیمانی مشترک آمریکا - اروپا» در «حفظ یکجانبه تعهدات ایران» بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی از موضوع خروج نظامیان این کشور از آلمان به عنوان اهرم فشار به ناتو استفاده می‌کند که مخالفت‌های داخلی در واشنگتن و بین متحدان اروپایی عملی شدن چنین تصمیمی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب «تهدید» که مملو از هشدارهای جدی در مورد اختلال عملکردی موجود در کاخ سفید و وزارت دادگستری ایالات متحده است، به‌دلیل انتقادهای کاخ سفید مورد سانسور قرار گرفت و با تأخیر منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبر انتشار قریب‌الوقوع کتاب یکی از مأموران اف بی آی در مورد روابط ستاد ترامپ و روسیه بار دیگر موضوع کتاب‌های افشاگرانه علیه رئیس‌جمهوری آمریکا را داغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحریف واقعیات و انتشار شایعات عجیب در کشور، همزمان و هماهنگ با افزایش تحریم‌ها علیه مردم در شرایط کرونایی، از مهم‌ترین تاکتیک‌های دشمنان در داخل و خارج از مرزهاست که با واژگون سازی واقعیات، روحیه و اعتماد مردم به مسوولان و در نتیجه امید آن‌ها به بهبود شرایط را هدف قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحلیلگر ارشد مسائل سیاست خارجی تاکید کرد: رقیب ترامپ، بایدن نیست بلکه کرونا است. کرونا متینگ و کمیپن نیست و اگر به صورت عاجل محو نشده و پیامدهای انتخاباتی آن بازسازی نشود، شانس ترامپ کاهش می‌یابد.