یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه عصر ایران

مری ترامپ که خود یک روان‌شناس بالینی است، در این کتاب به بررسی اختلال‌های عملکردی خانواده ترامپ که دونالد ترامپ را شکل دادند، پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه کرج با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی گروهک منافقین از طریق فضای مجازی گفت: گروهگ منافقین با جنگ هشتک ها در فضای مجازی باورهای دینی را هدف قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا اعلام کرد که مقام‌های کاخ سفید در دو سال گذشته بحث‌هایی درمورد احتمال ازسرگیری آزمایش‌های هسته‌ای زیرزمینی داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا

بانک مرکزی در حال متعادل سازی نرخ ارز / جلسه سوم دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی / انتخاب بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات / واکنش سفیر ایران در پکن به " دوقلو خواندن ایران و چین " از سوی هوک و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: برجام یکی از موضوعات محوری رایزنی ها و گفتگو هایش با مقامات روسیه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه نقل قول جان بولتون در کتاب خاطرات خود از ولادیمیر پوتین مبنی براینکه روسیه به ایران در سوریه احتیاجی ندارند را دروغ خواندند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی آمریکا درحالیکه پیش از این در متقاعد کردن "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا برای ایجاد درگیری نظامی در منطقه و حمله به ایران ناکام ماند، حال به دنبال تحریک صهیونیست‌ها در راستای اقدام بی ثبات کننده است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

فهرست پرفروش‌های هفتگی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی منتشر شده که کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده در صدر فهرست کتاب‌های غیرداستانی دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستاجر کاخ سفید که کشورش هر روز بیشترین میزان مبتلایان به کرونا در جهان را دارد، در عین حالی که برای پیروزی مجدد خود در انتخابات پیش رو از شانس کمتری برخودار است، رقیب جدی خود در این انتخابات را مناسب برای ریاست جمهوری نمی‌داند؛ اظهاراتی که رسانه فرانسوی از آن به عنوان چالشی غیرمعمول یاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - تحلیلگران مسایل سیاسی، هدف از تمدید محدودیت تسلیحاتی ایران را نابودی برجامی دانستند که فضای همکاری بین‌المللی همچون همکاری بلندمدت با چین را فراهم آورد.