یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با شبکه فرانس 24 تصریح کرد که دونالد ترامپ همچنان مشتاقانه خواستار مذاکره با ایران است.

خبرگزاری مهر

در حالی که بسیاری از برنامه‌های زنده تلویزنونی از خانه پخش می‌شوند، کتاب‌ها و کتاب‌خانه‌هایی که در پس زمینه این برنامه‌ها جای می‌گیرند، پیام‌های منطبق با شرایط روز را ارسال می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام‌های ارشد ایالات متحده پس از شکست در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای تکمیل پروژه ضدایرانی خود و تمدید تحریم تسلیحاتی تهران به رایزنی‌ها با سران برخی کشورهای منطقه شدت بخشیده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

اوضاع برای ترامپ پیچیده‌تر شده، رئیس جمهور آمریکا در حالی باید برای انتخابات نوامبر خود را آماده کند که هر روز یک مسئله پیش‌بینی نشده او را با موانع بزرگتری نسبت به گذشته برای پیروزی در انتخابات مواجه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود تلاش‌های گسترده خانواده ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب برادرزاده او تحت عنوان "خطرناک‌ترین مرد دنیا" قاضی نیویورک درخواست آنان را رد کرد و این کتاب قرار است به زودی منتشر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب جنجالی جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که دونالد ترامپ را هدف گرفته، سوالات زیادی را به ذهن متبادر می کند. اینکه کل ماجرا را یک تسویه حساب شخصی قلمداد کنیم، بیشتر ساده سازی مساله است. داستان از چه قرار است؟

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: در این فصل سرد سیاست بین‌الملل، قطعا برنده کسی است که در صفحه شطرنج به دور از احساسات با تعقل، منطق و بهترین انتخاب، حریف را کیش و مات نماید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از زمان جلوس بر کرسی ریاست کاخ سفید و تصاحب قدرت در پی انتخابات سال 2016، دونالد ترامپ با خروج پی در پی از نهادها و پیمان های بین المللی، صدور دستور مستقیم ترورهای هدفمند، نقض حقوق بشر و... قواعد و مقررات جهان را بی محابا هدف شلیک بی قانونی های خود قرار داد و جنون قانون گریزی او زنگ خطر را برای صلح و امنیت جامعه بین الملل به صدا درآورده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مشاور امور بین‌المللی برنی سندرز سناتور آمریکایی، سیاست ترامپ در قبال ایران را مشابه سیاست بوش درباره عراق دانست و گفت این سیاست‌ها آمریکا را منزوی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان ما مخالف گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و تجاری بین ایران و چین هستند، گفت: مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز کشور با توصیه به نمایندگان مجلس یازدهم برای رعایت انصاف در بیان انتقادها، گفت: نباید تنها به قاضی برویم و به طرف مقابل هم فرصت دهیم تا پاسخ دهد و درباره اتهامات وارد شده شفاف‌سازی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت سه سال از دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» کتاب‌های متعددی در افشاگری وی و دولتش نوشته شده که معمولا با اقبال خوانندگان هم روبرو شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با گذشت سه سال از دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» کتاب‌های متعددی در افشاگری وی و دولتش نوشته شده که معمولا با اقبال خوانندگان هم روبرو شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که به تازگی کتاب "اتاق اتفاق" را در افشای کارنامه و کاراکتر دونالد ترامپ منتشر کرده است، ضمن متهم کردن ترامپ به ناکارآمدی در مقابله با مشکلات، با اشاره به ضعف‌های روانی شخصیت این رئیس جمهوری از حسادت او به رهبران برجسته جهان پرده برداشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد که هیچ یک از کشورهای حاضر در نشست شورا از عملیات ترور سردار سلیمانی حمایت نکردند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده کشورمان در شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد که هیچ یک از کشورهای حاضر در نشست شورا از عملیات ترور سردار سلیمانی حمایت نکردند.