شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری مهر

ابن لیون یکی از غنی‌ترین کتابخانه‌ها در اندلس را داشت و دانشمندی بسیار پرکار بود. او برخلاف اندیشمندان اندلس هرگز از زادگاهش خارج نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 10 مورد از خطرناک ترین فرودگاه های جهان را بشناسید که می‌توانند کابوس هر خلبانی باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: پرریسک‌ترین بخش هر پرواز، مرحله فرود هواپیما است. در اینجا 10 مورد از خطرناک ترین فرودگاه های جهان را فهرست کرده‌ایم که می‌توانند کابوس هر خلبانی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سال 2020، فقط 20 خلبان دارای مجوز فرود در پارو بودند. با وجود این، در آرشیو سازمان‌های معتبر هوانوردی، هیچ گزارشی از وقوع حادثه در این فرودگاه دیده نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

11 قلمروی فرامرزی دیگر متعلق به دولت بریتانیا به این لیست افزوده شده که از تحریم‌های لندن علیه مسکو حمایت می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

اسب مسابقه معروفی که بخشی از سهام آن به سر الکس فرگوسن، مربی‌افسانه‌ای منچستریونایتد، تعلق داشت نقش مهمی را در آینده این باشگاه ایفا کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگویی تاکید کرد: در حال حاضر از 32 کشتی جمهوری اسلامی که در کل دنیا حضور دارند، حراست می کنیم، همچنین دریای عربی و سرخ جز ماموریت‌های ابلاغی اخیر ماست که ماموریت اسکورت کشتی ها را برعهده داریم.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهد که صادرات نفت روسیه از طریق دریا در ماه گذشته میلادی در حالی افزایش یافته است که کشورها عجله دارند تا پیش از اجرایی شدن تحریم اتحادیه اروپا در ماه دسامبر، ذخیره‌سازی کنند.

وب‌گاه فرارو

قرعه کشی مسابقات یورو 2024 در ساعت 12 ظهر CET (به وقت محلی در فرانکفورت) برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از 14 ژوئن تا 14 جولای 2024 انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند اما کسانی که نه سختی های جنگ را کشیدند، نه سختی های انقلاب را کشیدند و بچه های خود را در خارج از کشور به دنیا می آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار تنگسیری گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند اما کسانی که نه سختی های جنگ را کشیدند، نه سختی های انقلاب را کشیدند و بچه های خود را در خارج از کشور به دنیا می آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه: کسانی که بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند / در کشوری که 43 سال با عظمت و شکوه رشد کرده، هنجارشکنی فرهنگی جایی ندارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا موفق شد انگلیس را شکست دهد و این تیم را به یک سطح پایین‌تر بفرستد.

خبرگزاری دانا

تصاویری از نشت سوخت از کشتی "OS 35" مملو از سوخت و نفت، که خطر بزرگی برای آلودگی دریایی و زیست محیطی در جبل الطارق و سواحل خلیج الجزایر در جنوب اسپانیا ایجاد می کند را مشاهده می کنید.

وب‌گاه گسترش

اتحادیه اروپا در حال نزدیک شدن به هدف خود برای پر کردن ذخایر گاز دو ماه پیش از موعد است، این قاره برای زمستان سختی آماده می‌شود زیرا روسیه عرضه را محدود کرده و نرخ انرژی در سراسر این قاره افزایش یافته است.