شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش از آن که ادعاهای «بودانوف» را به‌عنوان یک تفکر واهی یا تبلیغات نادیده بگیریم ارزش دارد که تاریخچه رهبرانی که بدل داشته‌اند را در نظر بگیریم و بدانیم که در عمل این اتفاق نه تنها در روسیه بلکه در نقاط دیگر نیز جهان رخ داده است. تصویری باورنکردنی از بدل ولادیمیر پوتین | بدل‌های رهبران سرشناس جهان را بشناسید | بدل صدام از خودش هم صدام‌تر بود! استفاده از بدل توسط رهبران قدرتمند جهان...

وب‌گاه الف

«موضع گیری اخیر "سایمون شرکلیف" سفیر انگلستان در ایران، سه پیام عمده و محوری را به ملت و دولتمردان ایرانی منتقل می کند: شرکلیف سواد تاریخی محدودی دارد، وی همچنان در دوران توهمیِ بریتانیای کبیر زیست می کند، و در نهایت اینکه مواضع اخیر وی ذاتِ حقیقی سیاستمداران غربی و مخصوصا انگلیسی و نوعِ نگاه آن ها به کشورمان را به وضوح آشکار ساخت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قوی ترین واحد پولی جهان مربوط به دینار کویت است که با ارزش ترین واحد پولی هم محسوب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از زمان حمله «پوتین» به اوکراین در ماه فوریه رسانه‌های جهان مملو از شایعاتی هستند، مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین به شدت شاید به طور لاعلاجی بیمار است. گمانه زنی‌های مداوم مبنی بر ابتلای رئیس‌جمهور روسیه به سرطان یا بیماری پارکینسون و یا هر دو وجود داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس پژوهش صورت گرفته توسط یک شرکت اعطای وام سوئدی به نام Advisa که در آن به بررسی 1،600 قطعه اسکناس از سرتاسر دنیا پرداخته شده، تنها 15 درصد از این میزان منقوش به تصویر زنان است.

خبرگزاری دانا

کمالی با بیان اینکه توازن در ارتباط با کشورهای دارای قدرت، شتاب جدیدی به اقتصاد ایران داده است گفت: کشور ایران با توجه به موقعیت استراتژیک خود می تواند اتصال دهنده کشورهای عضو اجلاس بریکس به بازارهای بزرگ جهانی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه در رابطه با مصادره 2 کشتی یونانی گفت: در انتقال به آب های بندر عباس ناوهای آمریکایی به مقابله با ما برخاستند اما با اخطار ما، عقب نشستد و رفتند.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه در رابطه با مصادره دو کشتی یونانی گفت: در انتقال به آب های بندر عباس ناو های آمریکایی به مقابله با ما برخاستند اما با اخطار ما، عقب نشستد و رفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دست‌اندازی دشمنان به کشتی‌های ایرانی در کوتاه‌ترین زمان با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی همراه بوده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دست‌اندازی دشمنان به کشتی‌های ایرانی در کوتاه‌ترین زمان با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی همراه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در برنامه یادواره 57 شهید مدافع حرم جامعه عشایری در شهرکرد، با ادای احترام، سلام و درود به شهدای مدافع حرم و سید شهیدان مدافع حرم شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره 57 شهید جامعه عشایری مدافع حرم و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری و شهدای امنیت و با عرض سلام و ادب محضر رهبر معظم انقلاب،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار علیرضا تنگسیری 30 خردادماه در آیین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری کشور با اشاره به اینکه شهدا با خون خود پایه‌های انقلاب اسلامی را استوار کردند، گفت: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع‌مقدس، امنیت و مدافع سلامت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا وقتی که ایمان ما قوی باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امید دنیا به مردم ایران اسلامی است، رسانه‌های بیگانه نمی‌گذارند صدای محبوبیت جمهوری اسلامی در جهان شنیده شود.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه جمهوری اسلامی را رها نمی‌کند، گفت: نباید به دشمن و بیگانگان دل ببندیم، اگر با وحدت ولایت‌پذیر باشیم، کمر دشمن را خواهیم شکست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار تنگسیری گفت: تا وقتی که ایمان ما قوی باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امید دنیا به مردم ایران اسلامی است، رسانه‌های بیگانه نمی‌گذارند صدای محبوبیت جمهوری اسلامی در جهان شنیده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شکست تیم ملی فوتبال پرتغال و برتری اسپانیا از مهم‌ترین نتایج دوشنبه شب بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا بود.