شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری ایسنا

کشتی حامل حدود 4000 دستگاه خودرو شامل پورشه، آئودی و بنتلی نزدیک ساحل آزور آتش گرفت و اکنون به سمت یک کشور اروپایی دیگر یا باهاماس یدک بکسل می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی الاتحاد عربستان اعلام کرد که یک خانه مجهز را به خانواده رایان کودک مغربی که در چاه گیر افتاده بود، هدیه می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسرخاله فرح و مشاور سابق رضا پهلوی می‌گوید: ثروت شاه شامل چهار بخش بود که فقط در بخش سرمایه‌گذاری‌های خارجی بین 20 تا 22 میلیارد دلار بود. این منهای پول‌های نقد، املاک خارجی و صندوق‌های جواهرات بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر پادشاهی مغرب در بیانیه‌ای از فوت «ریان» کودک 5 ساله که در چاهی عمیق سقوط کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کریدور شمال - جنوب تنها راه رهایی روسیه از تنگناهای دریایی است و سفر رئیس جمهور به روسیه، گامی بلند در تحقق کریدور شمال - جنوب تلقی می‌شود.

خبرگزاری مهر

موریسکوها آن دسته از مسلمانان ساکن شبه جزیره ایبری در جنوب غرب اروپا بودند که پس از سقوط آندلس، یا اخراج شدند یا مجبور به تغییر دین. اخراجی‌ها در الجزایر و تونس ساکن شدند.

خبرگزاری دانا

همایش تخصصی «جبهه مقاومت و همسایگان جمهوری اسلامی» به میزبانی پژوهشگاه علوم ومعارف دفاع مقدس امروز سه شنبه 14 دی ماه در دانشگاه دفاع برگزار شد. نشستی که در آن موضوع ژئوپلیتیک مقاومت و ظرفیت ها و کارکردهای آن نقطه کانونی مباحث بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همایش تخصصی «جبهه مقاومت و همسایگان جمهوری اسلامی» به میزبانی پژوهشگاه علوم ومعارف دفاع مقدس امروز سه شنبه 14 دی ماه در دانشگاه دفاع برگزار شد. نشستی که در آن موضوع ژئوپلیتیک مقاومت و ظرفیت ها و کارکردهای آن نقطه کانونی مباحث بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: پرچمداری ژئوپلیتیک جدید منطقه به‌دست نیروهای انقلاب اسلامی و جنبش‌های بیداری اسلامی و جبهه مقاومت به رهبری امامین انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانا

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: پرچمداری ژئوپلیتیک جدید منطقه به‌دست نیروهای انقلاب اسلامی و جنبش‌های بیداری اسلامی و جبهه مقاومت به رهبری امامین انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: مقاومت به معنای فرا اسلامی آن (مستضعفین غیر مسلمان)، امروز تا آمریکای لاتین نیز گسترش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

شبه جزیره جبل‌الطارق که مستعمره انگلیس است، احتمالا به زودی میزبان اولین بورس یکپارچه جهان خواهد بود، جایی که اوراق قرضه متعارف را می توان در کنار ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و دوج کوین معامله کرد.