شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توقیف مقادیر زیادی نفت ایران توسط آمریکا با رضایت و تسهیل مقامات یونانی و توقیف دو نفتکش یونانی توسط نیروهای مسلح ایران در اقدامی تلافی جویانه یکی دیگر از اقدامات رویارویی آمریکا و ایران است که اغلب پیامدهایی را در پی دارد. همان‌طور که ایران در تمام این مدت نشان داده است اقداماتی را که خصمانه می داند، تلافی خواهد کرد. در همین رابطه نیروی دریایی سپاه نیز متقابلا دو نفتکش متعلق به یونان...

وب‌گاه فرارو

استقلال تهران امسال به همراه 5 تیم دیگر در لیگ‌های برتر فوتبال جهان، موفق به کسب عنوان قهرمانی بدون شکست شد. پرسش این است که این اتفاق پیش از این هم در فوتبال ایران رخ داده است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

باید بی‌مجامله، به جنگ مافیای دلالی که در خدمت برده‌داری جهانی است و برای اقشار و صنوف مختلف تور پهن می‌کند تا مزدور شکار می‌کند، رفت و شبکه و سازمان آن را منهدم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه های مختلف سال را در ادامه بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشخص شدن گروه‌بندی جام جهانی قطر، شرایط را برای بررسی اجمالی تیم‌های حاضر در گروه A این رقابت‌ها فراهم آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از عده‌ای بی‌وطن که بگذریم، قاطبه ملت ایران مشتاقند تیم ملی در جام جهانی قطر چنان بدرخشد که «ساوت گیت» و «گرگ برهالتر»، سر مربیان تیم‌های انگلیس و آمریکا، به احترام تیم ملی ایران کلاه از سر بردارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاآرتص در گزارشی به تحلیل شخصیت الکساندر دوگین، راسپوتین ولادیمیر پوتین پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر مستندات متعدد هم انگلیس و هم آمریکا به صورت روزافزون در حال افول هستند. یکی به بریتانیای صغیر مشهور شده و دیگری به ایالات متفرقه آمریکا.

خبرگزاری مهر

عملیات ویژه موشکی در اربیل نشان داد، ایران با وجود تلاش حداکثری در راهبرد بازدارندگی، اراده استفاده از سلاح خود را نیز دارد و در این زمینه تنها «امنیت ملی» را مبنای عمل خود قرار می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری تاس روز دوشنبه گزارش داد: روسیه سه شنبه (امروز) فهرست کشورهای غیر دوست را که آمریکا، اعضای اتحادیه اروپا، انگلیس و ژاپن است را نیز شامل می شود، تصویب کرده است.

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون دولت و مجلس دیر یا زود باید ارز 4200 تومانی را حذف کنند، نوسان بورس در آخرین روز بهمن و اولین روز هفته، سهمیه بنزین اسفندماه واریز می‌شود، مبادله 6.5 میلیون فقره چک در کشور در دی 1400، بحران گاز در اروپا به اوج خود می‌رسد و افت دلار به کانال 24 هزار تومان را در بر دارد.

وب‌گاه تابناک

کشتی حامل حدود 4000 دستگاه خودرو شامل پورشه، آئودی و بنتلی نزدیک ساحل آزور آتش گرفت و اکنون به سمت یک کشور اروپایی دیگر یا باهاماس یدک بکسل می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کشتی حامل حدود 4000 دستگاه خودرو شامل پورشه، آئودی و بنتلی نزدیک ساحل آزور آتش گرفت و اکنون به سمت یک کشور اروپایی دیگر یا باهاماس یدک بکسل می شود.