شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری ایسنا

امیردریادار دوم مجتبی محمدی گفت: در ماموریت دریایی ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش، حیات خلوت آمریکا در اقیانوس اطلس، حیات خلوت ناتو در دریای بالتیک و حیات خلوت رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه و شمال دریای سرخ به دست سفید جامگان نیروی دریایی شکسته شد.

وب‌گاه عصر ایران

ایستگاه کنترلی رژیم صهیونیستی اصرار داشت پیامی به ما بدهد که یک کلمه به آن ها گفتم که دیپلماتیک نبود اما لایق آن ها بود

خبرگزاری ایسنا

فدراسیون فوتبال ترکیه از قطع همکاری با شنول گونش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ با وجود آمار خیره کننده ای که دارد از روند گلزنی خود راضی نیست.

خبرگزاری مهر

بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا شب گذشته با برد تیم های هلند، فرانسه، کرواسی، روسیه، پرتغال و دانمارک پیگیری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌های فرانسه و فنلاند حریفانشان را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی شکست دادند.

خبرگزاری ایسنا

تیم‌های فرانسه و فنلاند حریفانشان را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی شکست دادند.

خبرگزاری ایسنا

یک منبع مطلع به نور نیوز گفت: «اخیرا انگلیس با واسطه تراشی پیغامی را به ایران منتقل نموده و طی آن تاکید کرده است: قصدی برای بالا بردن تنش و درگیری و اقدام نظامی علیه ایران ندارد و تلاش خواهد کرد که از مسیر اقدامات دیپلماتیک و ائتلاف سازی علیه ایران موضوع را پیگیری کند. در این پیام به موضع مشترک واشنگتن و لندن نیز در این موضوع اشاره شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «راب مک ایر» سفیر انگلیس امروز (یکشنبه) در پایان ماموریت خود در تهران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و خداحافظی کرد. مک ایر از مارس 2018 در این سفارتخانه مشغول به فعالیت شد و قرار است پس از او «سایمون شرکلیف» عهده‌دار این سمت شود. 31 خرداد ماه دولت انگلیس در بیانیه‌ای، «سایمون شرکلیف» را به عنوان سفیر جدید این کشور در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در دیدار با «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در حاشیه نشست سران «گروه 7» تاکید کرد که روابط لندن و پاریس در صورتی احیا خواهد شد که دولت انگلیس به وعده‌های خود بر اساس توافق برگزیت [خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا] تمام و کمال عمل کند. خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع از این دیدار گزارش داد، ماکرون به بوریس...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

به اعتقاد کارشناسان حوزه نجوم، ایران در سال 1406 بهترین وضعیت خورشید گرفتگی را تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن بومی سهند توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن بومی سهند توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود و این حضور مقتدرانه دریایی حاکی از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه عصر ایران