یک‌شنبه 8 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری ایسنا

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم در یادداشتی به مساله رسیدن نفتکش‌های ایرانی به سواحل ونزوئلا پرداخت و این اقدام را سیلی محکمی به رئیس‌جمهور آمریکا توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ یک روزنامه الکترونیکی با تمجید از اقدام شجاعانه ایران در ارسال فرآورده‌های نفتی به ونزوئلا، این اقدام را بزرگترین شکست برای استکبار آمریکا قلمداد کرد.

خبرگزاری دانا

یک روزنامه الکترونیکی با تمجید از اقدام شجاعانه ایران در ارسال فرآورده‌های نفتی به ونزوئلا، این اقدام را بزرگترین شکست برای استکبار آمریکا قلمداد کرد.

خبرگزاری دانا

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل به شورای امنیت در خصوص توسل آمریکا به اقدام نظامی علیه نفتکش‌های ایرانی هشدار داد.

خبرگزاری دانا

شورای آتلانتیک اعلام کرد که دیپلمات‌های ایران و امریکا بار دیگر بر سر مسائل مربوط به افغانستان در دیدار گروه شش بعلاوه دو حاضر شده و به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آلوده به دست و دلبازی‌های مفسد اقتصادی دوره اصلاحات، می‌پرسد چرا با وجود احکام سنگین برای مفسدان اقتصادی، التهاب بازارها به جای خود باقی است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

در گزارش زیر با فرودگاه‌های عجیب و غریب دنیا که می‌توان در آنها اوقاتی را خوش گذراند آشنا می‌شوید.

خبرگزاری دانشجو

خداداد فلاح کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره انتقال نفتکش‌های حامل بنزین به ونزوئلا گفت: مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با دانشجویان موقعیت حساس کنونی کشور را از سه زاویه مطرح فرمودند: نخست مبارزه وسیع و عظیم استکبار جهانی با جمهوری اسلامی، دوم ظرفیت بالای کشور برای مقابله با دشمن و سوم: نهادینه شدن احساس قدرت و عزت در کشور. وی ادامه داد: در روز‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

4 نفتکش ایرانی در آب های آزاد به سمت ونزوئلا در حال حرکت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در اوج فشارهای حداکثری امریکا علیه ایران و در حالی که تحرکات معنادار نظامی ایالات متحده در منطقه بارها خطر رویارویی مستقیم میان دو کشور را فراهم ساخته است، اکنون به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری امریکا، این کشور عرصه مقابله با ایران را فراتر از محدوده خاورمیانه قرار داده و موضوع را به امریکای لاتین نیز بسط داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتحادیه فوتبال اسکاتلند امروز فصل 20-2019 را نیمه تمام اعلام کرد و در نتیجه سلتیک به عنوان قهرمان معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

شعیب بهمن، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره برگزاری رزمایش مین روبی بین آمریکا و انگلیس در خلیج فارس و اهداف و پیام‌های برگزاری این رزمایش گفت: در طول سال‌های گذشته سیاست خارجی آمریکا در خلیج فارس مبنی بر حفظ نفوذ و باقی ماندن نظامیان در منطقه بوده است که برای پیشبرد این منطق، دست به هر اقدامی زده است از خرابکاری در کشور‌های منطقه و ایجاد نزاع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز را اینجا مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیا یک سال پیش از خروج ترامپ از برجام، در یک گزارش محرمانه، واکنش ایران به خروج احتمالی آمریکا از برجام را مورد ارزیابی قرار داده بود. این گزارش حکایت از این داشت که نتیجه خروج ترامپ از برجام خیلی ساده و سرراست است؛ رادیکال‌ها در ایران قدرت خواهند گرفت و میانه رو‌ها به حاشیه خواهند رفت، و ایران ممکن است با بهره گیری از توقف پیش آمده در دیپلماسی، در عراق و خلیج فارس و سایر...

خبرگزاری دانا

هفته پیش بود که خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد یک نفتکش ایرانی به نام «فورچون» و با پرچم ایران در حال انتقال محموله بزرگی از بنزین به سمت ونزوئلاست آنچه که این روزها شاهدش هستیم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت است زیرا در شرایطی که صادرات نفت ایران به 70 هزار بشکه رسیده می‌توانیم میلیون ها بشکه بنزین را صادر کنیم.