یک‌شنبه 8 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری ایسنا

رقابت های شطرنج قهرمانی کشور بدون حضور چهره های برتر شطرنج ایران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

در دور سوم مسابقات بین المللی شطرنج جبل الطارق که بازیکنان ایران هم حضور دارند، اتفاق جالبی رخ داد.

وب‌گاه فرارو

پویا ایدنی شطرنج‌باز کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جبل‌الطارق مقابل حریفی از رژیم‌صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پویا ایدنی شطرنج باز کشورمان در رقابت‌های بین المللی جبل الطارق مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد.

خبرگزاری مهر

آنچه پس از بررسی‌ها مشخص است، بعد از پاسخ‌های قاطعانه و کوبنده سپاه پاسداران به اقدامات کشورها و گروه‌های متخاصم علیه کشورمان، «جنگ» و «سایه جنگ» از مردم دور شده و تهدیدات از بین رفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه الوطن سوریه با انتشار مقاله ای در شماره روز دوشنبه تاکید کرد، لابی صهیونیست پیروزی دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در دور دوم انتخابات این کشور را مشروط به ترور قاسم سلیمانی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:‌مرز‌ها حدفاصل بین کشور‌ها را شکل می‌دهند و واضح و آشکارند. اما شرایط در برخی مناطق دنیا متفاوت است، برخی کشور‌ها در ضمن کشور‌های دیگر قرار گرفته‌اند که شاید پیشتر درباره آن‌ها نشنیده باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "طلال عتریسی" تحلیلگر لبنانی گفت: درخواست آمریکا از اتباع خود برای ترک منطقه خاورمیانه نشان می‌دهد که واشنگتن از پاسخ تهران به ترور سردار قاسم سلیمانی چقدر وحشت زده و نگران است.

خبرگزاری میزان

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه ایران فرصت و ظرفیت تبدیل شدن به یک قدرت دریایی و اقیانوسی را دارد، گفت:71 درصد نفت و 69 درصد گاز جهان در منطقه دریایی ما وجود دارد و ایران در مرکز بیضی انرژی جهان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش دریایی مشترک میان ایران، روسیه و چین گفت: برگزاری این رزمایش سه‌جانبه نشان داد که ایران به یک قدرت نظامی در عرصه دریا تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد ارتش گفت: برگزاری این رزمایش سه‌جانبه نشان داد که ایران به یک قدرت نظامی در عرصه دریا تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز به برکت انقلاب به یک قدرت نظامی دریایی تبدیل شده‌ایم و برگزاری رزمایش مرکب دریایی با دو کشور چین و روسیه گویای همین مهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی به میزبانی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قشم آغاز به کار کرد. امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در این مراسم با اشاره...

خبرگزاری ایسنا

تقریبا کل اقتصاد جبل الطارق را بخش خدمات تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا، انتشار وضعیت سهولت کسب‌وکار، اعتراض‌های شدید به قانون بازنشستگی در فرانسه و... را می‌توان از مهمترین رویدادهای اقتصادی جهان عنوان کرد.