یک‌شنبه 8 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بر اساس موافقتنامه‌ای که برای همکاری نظامی با روسیه و چین داریم، رزمایش مرکب دریایی، هر سال تکرار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موضوع لیبی در شمال آفریقا که پس از مرگ معمر قذافی دیکتاتور معدوم این کشور در اواخر مهر ماه سال 1390 این روزها و پس از ورود تعدادی از چالش گران منطقه و فرا منطقه ای به این کشور، این بار به طور جدی تر بر س زبان ها افتاده است، این سئوال را اذهان عمومی متبادر می کند که، مگر در لیبی چه خبر است که این کشور از گذشته های دور نباید روز آرامش را ببیند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - دولت محافظه‌کار انگلیس که در نزدیک به 10 سال گذشته همواره یا در ائتلاف با سایر احزاب بوده و یا با اکثریت شکننده‌ای حکومت کرده بود، با کسب پیروزی خیره‌کننده در انتخابات پارلمانی دسامبر 2019، قدرت خود را برای 5 سال تثبیت کرد و فصل جدیدی را انگلیس پسابرگزیت از سال 2020 رقم خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران گفت: بیثبات‌سازی ایران اسلامی و قراردادان مردم مقابل حاکمیت گزینه امروز دشمنان انقلاب است.

خبرگزاری ایسنا

پرهام مقصودلو درباره حاشیه های رقابتهای اسپانیا اعلام کرد که قصد تغییر تابعیت ندارد.

خبرگزاری ایسنا

پرهام مقصودلو گفت: فعلا قصد تغییر تابعیت ندارم اما با شرایط فعلی شطرنج هم نمی‌توان ادامه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهانگیری گفت: آمریکایی‌ها گفتند هیچ سیستم بانکی نباید با ایران همکاری کند، اما هم اکنون اقتصاد ایران بیش از 100 میلیارد دلار مبادله دارد.

وب‌گاه تابناک

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سابقه‌ای که از انگلیس سراغ داریم نشان می‌دهد که در طول سالیان بعد از انقلااب، لندن همواره دنباله‌رو آمریکا بوده است.

وب‌گاه تابناک

آنچه به نظر می‌رسد و اعلام شده، این است که مقررات حمل و نقل دریایی را نادیده گرفته و به این اعتبار، کشتی را توقیف کرده اند؛ اما اینکه مصلحت کشور ما اقتضا می‌کرد این کشتی گرفته شود، دلیل این تخلفات به مصلحت نبوده است که این توقیف صورت گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم سوم جام جهانی 2018 روسیه در نبرد تیم‌های انگلیس و بلژیک مشخص می‌شود.