یک‌شنبه 8 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سهیل واحدی و حسین وفایی، نمایندگان ایران در مسابقات اسنوکر جبل الطارق به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند.

خبرگزاری تسنیم

سهیل واحدی، اسنوکر باز ایرانی موفق شد در رقابت‌های اسنوکر آزاد جبل‌الطارق مقابل حریفش به پیروزی برسد.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون بیش از 138 هزار و 585 نفر در جهان به کروناویروس آلوده شده و 5083 نفر نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید -19 ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

شیوع بیماری کووید -19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان چین گزارش شد و با گذشت سه ماه، در حال حاضر132 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان کشورمان از فردا (جمعه) کار خود را در مسابقات اسنوکر جبل الطارق آغاز می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیوع بیماری کووید -19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد و در حال حاضر 125 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.

خبرگزاری ایسنا

شیوع بیماری کووید -19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد و در حال حاضر125 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.

خبرگزاری ایسنا

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان همچنان رو به افزایش بوده و تاکنون بیش از 126 هزار تن را در 124 کشور درگیر کرده است.

خبرگزاری ایسنا

رقابت‌های اسنوکر آزاد جبل الطارق بیست و یکم تا بیست و پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های اسنوکر آزاد جبل الطارق که جزو رنکینگ جهانی محسوب می‌شود با حضور دو نماینده ایران در این کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید -19 در خارج از مرزهای چین به 14 هزار و 768 نفر رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید -19 در خارج از مرزهای چین به 14 هزار و 768 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید -19 در خارج از مرزهای چین به بیش از 14 هزار نفر رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام‌های بهداشتی کشور چین اعلام کردند که در 24 ساعت گذشته 38 مورد جدید در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند. برپایه این گزارش، شمار افراد جدیدی که به کرونای جدید مبتلا شده‌اند، 119 نفر هستند. با احتساب این افراد، مجموع کل مبتلایان به بیماری کووید -19 در چین به 80 هزار و 270 نفر رسیده است. همچنین شمار کشته‌ها در چین نیز...