یک‌شنبه 8 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار حوزه سیاست خارجی در مرداد ماه 1398 را خواهید خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیایش و سر دادن ندای تکبیر و تهلیل همگانی در تمامی مناطق کشور مغرب در جمعه شب و شنبه شب ظرف دو روز گذشته توسط سلفی های تندرو این کشور به تظاهرات علیه بیماری کرونا و بروز رفتارهای هنجارشکنانه در خیابان های دو شهر «طنجه» و «فأس» تبدیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در روز 22 خرداد شینزوآبه نخست وزیر ژاپن به تهران آمد. این سفر از سه جنبه اهمیت داشت.

خبرگزاری ایسنا

در روز 22 خرداد شینزوآبه نخست وزیر ژاپن به تهران آمد. این سفر از سه جنبه اهمیت داشت اول اینکه بعد از حدود 40 سال بالاترین مقام اجرایی ژاپن به ایران سفر می کرد. دوم اینکه این کشور یکی از خریداران عمده نفت ایران بود و در شرایط تحریم‌های نفتی آمریکا، برای ایران از دست ندادن این مشتری مهم بود. سومین و شاید مهمترین عامل اهمیت این سفر این بود که رسانه ها بیان کردند که شینزوآبه پیام ترامپ...

خبرگزاری میزان

حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در تیر 98 را مرور می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار حوزه سیاست خارجی را در تیر 1398 خواهید خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایالات متحده در تابستان 98 در حالی سیاست تشدید فشار حداکثری علیه ایران را با اعلام ایجاد ائتلاف نظامی بین‌المللی برای حضور در خلیج فارس و تنگه هرمز وارد عرصه جدیدی کرد که عدم همراهی نزدیک‌ترین کشورها به ایالات متحده، بار دیگر ثابت کرد که اجماع‌سازی علیه ایران سیاستی شکست خورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس، مهم‌ترین وقایع امنیتی دفاعی و رخدادهای نظامی را در سال 1398 مرور کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال 98 برای ما ایرانیان پر از خاطرات و اتفاقات تلخ و شیرین بود. برای ما بنویسید کدام اتفاق داخلی از نظر شما از بقیه مهمتر بود.

خبرگزاری تسنیم

مبارک الخیارین، رئیس فدراسیون بین‌المللی بیلیارد و اسنوکر گفت: ایران یکی از قدرتمندترین کشورها در اسنوکر است که باعث افتخار ما در خاورمیانه است.

خبرگزاری ایسنا

افزایش شمار جهانی مبتلایان و قربانیان کروناویروس جدید که تاکنون در کشور و منطقه جهان شیوع یافته، هم‌چنان روندی صعودی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیدترین آمارهای جهانی مربوط به شیوع کروناویروس جدید یا کووید -19 حاکی از ابتلای نزدیک به 170 هزار نفر به این بیماری در سراسر جهان است.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمارهای جهانی مربوط به شیوع کروناویروس جدید یا کووید -19 حاکی از ابتلای نزدیک به 170 هزار نفر به این بیماری در سراسر جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس جدید در سراسر جهان همچنان رو به افزایش است.

خبرگزاری ایسنا

شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس جدید در سراسر جهان همچنان رو به افزایش است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان کشورمان پس از قرار گرفتن بین 64 بازیکن پایانی با قبول شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.