شنبه 29 اردیبهشت 1403

جت شخصی منتقل کننده نیمار به ریاض این هواپیمای غولپیکر بود!/ عکس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
جت شخصی منتقل کننده نیمار به ریاض این هواپیمای غولپیکر بود!/ عکس

در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ 747 خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این جت 31 ساله متعلق به «The Kingdom Holding» است که یک هلدینگ مستقر در ریاض است و چندین سرمایه گذاری در داخل کشور عربستان انجام داده است. اگر بازار هوانوردی در عربستان سعودی را در نظر بگیریم، Kingdom Holding سهام قابل توجهی در flynas و NasJet دارد که یک شرکت هواپیمایی خصوصی با خدمات کامل در عربستان سعودی است.

بیشتر بخوانید:

گنج ارزشمندی که در خانه زیر پا افتاده بود / عکس

عکس | روسیه می‌ترسد این سلاح به دست اوکراین بیافتد!

داده‌های FlightRadar24.com نشان می‌دهد که این هواپیما یک روز قبل، در 17 آگوست، یک پرواز موقعیت‌یابی به سمت لو بورژه انجام داده، ساعت 12:20 ریاض را ترک کرده و در ساعت 16:36 به پاریس رسیده است. و انتقال به عربستان در حالی صورت می گیرد که این بازیکن اخیرا تایید کرده است که از این پس برای باشگاه الهلال در لیگ برتر عربستان فوتبال بازی خواهد کرد. هواپیمای خصوصی 747 در حالی در عربستان سعودی فرود آمد که استقبال باشکوه برای او در نظر گرفته شده بود.

با این حال نیمار جونیور نیز ناوگان حمل و نقل هوایی خصوصی را در اختیار دارد. مانند چندین بازیکن دیگر، این ستاره فوتبال دو هواپیمای شخصی دارد، یک Embraer Phenom 100 و یک CessnaCitation 680. این فوتبالیست برزیلی همچنین یک هلیکوپتر Eurocopter EC130B4 برای پرواز در اطراف دارد.

یکی دیگر از هواپیماهای بوئینگ 747 که اخیراً میزبان بازیکنان فوتبال بود، اطلس ایر747 است که توسط برندگان لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی، برای تور پیش فصل در جولای به توکیو، ژاپن و سئول، کره جنوبی اجاره شد.

در حالی که این تیم همکاری طولانی‌مدتی با هواپیمایی عربستان دارد، منطقی است که تیم تصمیم به اجاره یک هواپیما بگیرد.

747 در مجموع تنها برای 189 مسافر پیکربندی شده است که در مقایسه با ظرفیت سایر 747ها به شدت کمتر است. این ظرفیت به 10 سوئیت درجه یک، 143 صندلی بیزنس کلاس و 36 صندلی اکونومی تقسیم شده است.

منبع: simpleflying

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1803931
جت شخصی منتقل کننده نیمار به ریاض این هواپیمای غولپیکر بود!/ عکس 2
جت شخصی منتقل کننده نیمار به ریاض این هواپیمای غولپیکر بود!/ عکس 3