چهارشنبه 11 مهر 1403

جدول اصلی تور جهانی تنیس جوانان قرعه‌کشی شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جدول اصلی تور جهانی تنیس جوانان قرعه‌کشی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدول اصلی تور جهانی تنیس جوانان (J100) قرعه کشی و تنیسور‌ها از امروز در زمین‌های تنیس مجموعه استقلال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. در روز نخست بازی‌ها 32 دیدار در بخش انفرادی دختران و پسران برگزار می‌شود و نفرات برتر به راند دوم جدول اصلی صعود می‌کنند. در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، اسپانیا، روسیه، ترکیه، سنگاپور، آلمان، هند، لهستان،...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدول اصلی تور جهانی تنیس جوانان (J100) قرعه کشی و تنیسور‌ها از امروز در زمین‌های تنیس مجموعه استقلال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

در روز نخست بازی‌ها 32 دیدار در بخش انفرادی دختران و پسران برگزار می‌شود و نفرات برتر به راند دوم جدول اصلی صعود می‌کنند. در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، اسپانیا، روسیه، ترکیه، سنگاپور، آلمان، هند، لهستان، قزاقستان، عراق و پرتغال حضور دارند.

هفته نخست تور جهانی جوانان (J100) از 7 مهر ماه در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و 14 مهر به پایان می‌رسد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

انتهای پیام /