چهارشنبه 18 مهر 1403

جزئیات تازه از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل / حمله سایبری قبل از عملیات وعده صادق 2

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
جزئیات تازه از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل / حمله سایبری قبل از عملیات وعده صادق 2

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: 90 درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «سردار ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه در نهمین «کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، عملیات وعده صادق و نظم منطقه‌ای» گفت: صهیونیست‌های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت 40 تا 50 هزار انسان بی‌گناه کاری نکردند درحالی که قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است.

وی ادامه داد: در شب حمله وعده صادق 2 بی بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش اهنین است.

جباری اظهار کرد: 90 درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد.

مشاور فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بر خلاف برخی فضاسازی‌ها توسط رسانه‌های استکباری، جنگی در کار نیست. شاید یک نقطه را بزند آن هم برای حفظ موقعیتش اما اگر یک نقطه از کشور ما را بزند ده‌ها مراکز حساس آنها را می‌زنیم. اسراییلی‌ها از جنگ با ما می‌ترسند و آمریکایی‌ها بیشتر از آنها می‌ترسند.

وی گفت: سیستم حزب‌الله کاملا بازسازی شده است و امروز در اوج آمادگی است و انتقام شهید سید حسن نصرالله حتما گرفته می‌شود.

جباری در انتها تاکید کرد که وعده صادق 2 نقشه برداری برای ضربات مهلکی بود که ما بعدا بر پیکر آنها خواهیم زد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید