سه‌شنبه 29 خرداد 1403

جزئیات جدید از قتل رئیس تعزیرات پاوه با 4 گلوله + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات جدید از قتل رئیس تعزیرات پاوه با 4 گلوله + عکس

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تایید خبر قتل رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، از تلاش برای دستگیری قاتل خبر داد. مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تایید خبر قتل رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، از تلاش برای دستگیری قاتل خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی قنادی با اشاره به حادثه قتل رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه،...

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تایید خبر قتل رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، از تلاش برای دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، مهدی قنادی با اشاره به حادثه قتل رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، اظهارکرد: مرحوم حامد ترکاشوند بامداد امروز (26 خرداد) حین خروج از منزل توسط فرد ناشناس مسلح به قتل می‌رسد.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته قاتل از ساعت‌ها قبل مقابل منزل مرحوم ترکاشوند کمین کرده بود و به محض خروج او از منزل در یکی از محلات شهر کرمانشاه به سمتش شلیک می‌کند.

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: قاتل با استفاده از اسلحه خود چهار گلوله به سمت سر و سینه مرحوم ترکاشوند شلیک کرده که منجر به فوت او می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل به محض وقوع قتل از صحنه جرم فرار می‌کند، افزود: با دستور قضایی، تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شده است.

قنادی اظهارکرد: هنوز انگیزه قتل مشخص نشده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای استان در حال رسیدگی است.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

جزئیات جدید از قتل رئیس تعزیرات پاوه با 4 گلوله + عکس 2