سه‌شنبه 17 مهر 1403

جزئیات گفتگوی امریکا با اسرائیل درباره حمله به ایران / اسراییل حق دارد حمله کند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات گفتگوی امریکا با اسرائیل درباره حمله به ایران / اسراییل حق دارد حمله کند

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن بارها با مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی هفته گذشته ایران رایزنی کرده است، مدعی شد: اسرائیل حق دارد به این حمله پاسخ دهد. سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن بارها با مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی هفته گذشته ایران رایزنی کرده است، مدعی شد: اسرائیل حق دارد به این حمله پاسخ دهد. به گزارش عرشه آنلاین،...

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن بارها با مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی هفته گذشته ایران رایزنی کرده است، مدعی شد: اسرائیل حق دارد به این حمله پاسخ دهد.

به گزارش عرشه آنلاین، «متیو میلر»، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی در سه‌شنبه گذشته گفت: ما بارها با اسرائیل در مورد این حمله گفت‌وگو داشته‌ایم. از ما شنیده‌اید که می‌گوییم که آنها حق پاسخ‌دهی دارند.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه آمریکا، میلر ادامه داد: این، یک حمله موشکی بالستیک از طرف ایران علیه اسرائیل بوده است و آنها حق دارند به آن پاسخ دهند. ما با آنها درباره پاسخشان نیز گفت‌وگو کرده‌ایم اما من نمی‌توانم درباره این رایزنی‌ها صحبت کنم.

او در بخش دیگری از این نشست خبری درباره تعمیق روابط ایران و روسیه و خطر دخالت دوستان تهران، همچون مسکو و پکن در درگیری‌های منطقه، روابط تهران و مسکو را نگران‌کننده توصیف کرد و مدعی شد که این روابط برای منطقه و جهان بی‌ثبات‌کننده است و این، در هر جایی که ایران و روسیه فعالیت می‌کنند، صدق می‌کند.

منبع: ایسنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید