پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام خبرگزاری رویترز، دوشنبه شب نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبر داد که نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

یک مقام آمریکایی در این باره به خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد که پایگاه مذکور مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آمریکایی از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق موسوم به «عین الاسد» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام منبع امنیتی عراق، پایگاه عین الاسد در استان الانبار هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش دادند پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار در غرب این کشور که مورد استفاده نیروهای آمریکایی است، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موشک رضوان، نسل دوربردتر از خانواده «قیام» محسوب می شود. موشک قیام نیز، اولین بالستیک بدون بالک ایرانی است که از ابداعات و طرح های مهم شهید حسن طهرانی مقدم به شمار می رود. موشک رضوان، نسل دوربردتر از خانواده «قیام» محسوب می شود. موشک قیام نیز، اولین بالستیک بدون بالک ایرانی است که از ابداعات و طرح های مهم شهید حسن طهرانی مقدم به شمار می رود. کدام موشکهای مشهور روانه سرزمین های اشغالی...

وب‌گاه مشرق نیوز

جائی که اراده مردم حاکم شود یدالله نیز همانجاست و احدی یارای مقابله با یدالله نیست. و راز اینکه فرمودند به خدا حسن ظن داشته باشید اشاره به همین پیروزی قطعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که صهیونیست‌ها با معادله و موازنه جدیدی از قدرت مواجه هستند لذا شرکای آنها توصیه دارند شما به این میزان اکتفا کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

وعده عملیات انتقامی ایران که توسط فرماندهی معظم کل قوا تصریح شد، در حدود دو هفته پس از حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه صورت گرفت. اینکه علت این درنگ چند روزه چه بوده، مشخص نیست اما در کنار نقدهای احتمالی برخی صاحب نظران، مزیتهایی هم برای آن قابل شمارش است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد، رژیم صهیونیستی ناچار شد هر آنچه خودش و شرکای دیگرش داشتند را برای دفاع در برابر حمله پرحجم ایران بکار بگیرد که همین، موجب افشای اطلاعات مختلفی از توان عملیاتی آنها شد.

خبرگزاری دانشجو

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 13 هزار استاد دانشگاه در نامه‌ای به مردم ایران نکاتی را درباره عملیات وعده صادق تبیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 13 هزار و 245 نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای به ملت شریف ایران ابعاد عملیات وعده صادق را تبیین کرده و خواستار پاسخ سریع، کوبنده و قاطع به هرگونه دهن کجی و اقدام مذبوحانه احتمالی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی شدند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران! سلام علیکم، بماصبرتم و نعم عقبی الدار درود خدا بر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی از پنج نیروی نظامی برتر خاورمیانه را تهیه کرده و تحلیل کرده است که هر قدرت در ارتباط با درگیری‌های جاری در چه جایگاهی قرار دارد. پس از آغاز تازه ترین تنش میان فلسطینیان و اسرائیل، و بدنبال آن درگیری های ایران و اسرائیل، نگرانی های جهانی از درگیری گسترده تری در خاورمیانه به اوج خود رسیده است. در بحبوحه این بحران، وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی...

وب‌گاه مشرق نیوز