جمعه 28 اردیبهشت 1403

جشنواره جهانی فیلم فجر

جشنواره جهانی فیلم فجر

وب‌گاه فرارو

تا امروز و بر اساس شنیده‌ها محمد خزاعی، سیدمحمود رضوی، شهاب اسفندیاری و جواد رمضان‌نژاد گزینه‌های اصلی برای ریاست سازمان سینمایی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی نیز به عنوان چهاردهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. از همان ابتدا و نهایی شدن نام محمدمهدی اسماعیلی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد و با توجه به برنامه و سیاست‌های وی درباره حوزه...

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی حاجتمند، کارگردان «مدیترانه»، معتقد است در همه جای دنیا، سینما یک قدرت نرم به حساب می‌آید اما در ایران، برخی از مدیران سینمایی، هیچ درکی از این ماجرا ندارند و قدرت این هنر را دست کم می‌گیرند. او از این هم گلایه دارد که کارگردانی چون او را هم که به نظام اعتقاد دارد، در راه فیلمسازی، اذیت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته‌ای که گذشت برخی از فیلم‌های سینمایی با کاهش فروش مواجه شدند. چند روز پیش شورای صنفی نمایش اعلام کرد که قصد دارد «درخت گردو» را روی پرده سینماها بفرستد. انتظار می‌رود با اکران این فیلم وضعیت سینماها با بهبود نسبی مواجه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوسن پرور برای اولین‌بار با فیلم سینمایی «بوتاکس» هنر خود را روی پرده سینماها برده است. او که مدتی است حضور کمرنگی در عرصه تصویر دارد، علت کم کاری اخیرش را نبود مخاطب خاص و نبود پیشنهاد کاری متفاوت در تلویزیون می‌داند.

خبرگزاری تسنیم

رضا میرکریمی کارگردان و دبیر سابق جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان داور در جشنواره فیلم بوسان شرکت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رضا کیانیان از خطرات بازیگری در دوران کرونا می‌گوید، از بی سر و سامانی گروه‌های تئاتری و سینمایی گله دارد و یادآوری می کند که وظیفه خطیر هنرمندان در دوران کرونا، بخشیدن امید و حال خوب به جامعه است ولی آنان برای انجام این وظیفه، امنیت لازم را ندارند و با حضور در هر پروژه هنری بر سر جان خود قمار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کیانیان از نامه نگاری‌های متعدد خانه سینما با زالی، پیگیری‌های فردی کسانی مانند فرشته طائرپور و ... نیز یاد می‌کند و می گوید: ما حتی برای رییس جمهوری و آقای نمکی، وزیر بهداشت هم نامه نوشتیم ولی هیچ پاسخی نگرفتیم.

خبرگزاری ایسنا

رضا کیانیان از خطرات بازیگری در دوران کرونا می‌گوید، از بی سر و سامانی گروه‌های تئاتری و سینمایی گله دارد و یادآوری می کند که وظیفه خطیر هنرمندان در دوران کرونا، بخشیدن امید و حال خوب به جامعه است ولی آنان برای انجام این وظیفه، امنیت لازم را ندارند و با حضور در هر پروژه هنری بر سر جان خود قمار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری، در جشنواره فیلم امان، پایتخت کشور اردن، نمایش داده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری و تهیه کنندگی مشترک کاوه مظاهری و سروش سعیدی، در هشتمین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم بین‌المللی فیلم عمان، در اردن رقابت خواهد کرد. این جشنواره، از 1 الی 9 شهریور مصادف با 23 الی 31 آگوست در اردن برگزار خواهد شد. این فیلم هم اکنون در سینما‌های گروه «هنروتجربه»...

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که «متری شیش و نیم» خارج از کشور روی پرده سینماهای فرانسه رفته است، داخل کشور «دینامیت» همچنان صدرنشین گیشه است.

خبرگزاری ایسنا

پرده نقره‌ای سینما این روزها کم فروغ شده اما مخاطبان سینمای «هنر و تجربه» می‌توانند از بین حدود 10 فیلم داستانی، مستند، کوتاه و... که در سینماها نمایش دارند اثری را انتخاب کنند و به تماشای آن بنشیند. از داستان پیرمردهایی که نمی‌میرند تا مستند کودتای 28 مرداد و پشت صحنه فیلم «شبی که ماه کامل شد».

وب‌گاه خبر آنلاین

«بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری در جشنواره فیلم پکن نمایش داده می‌شود.

خبرگزاری دانا

فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.