سه‌شنبه 17 مهر 1403

جلوی ورود بیش از 79 هزار خودرو به بجنورد گرفته شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جلوی ورود بیش از 79 هزار خودرو به بجنورد گرفته شد

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس با اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج به شهر بجنورد، از ورود 79 هزار و 149 دستگاه خودرو به این شهر جلوگیری کرد و 18 هزار و 160 مورد تذکر به رانندگان داد.

سردار علیرضا مظاهری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح 16 تیم در حوزه انتظامی و 12 گروه در حوزه پلیس راهور مشارکت داشته و تمام محورهای ورودی استان را زیر نظر گرفتند و یگان‌های انتظامی سطح استان نیز به صورت مستمر اقدامات پشتیبانی را در راستای کمک به نیروهای استقراری انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای این طرح در روز دوشنبه تا آخر جمعه‌شب گذشته، 81 هزار و 605 دستگاه خودرو در محورهای این استان تردد داشته اند.

سردار مظاهری تصریح کرد: در این مدت 79 هزار و 149 دستگاه خودرو به کمربندی ها هدایت شده و از ورود آنان به شهر بجنورد جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در این طرح، رانندگان 145 دستگاه خودرو به علت نقض محدودیت ها، مشمول جریمه شده و با آنان برخورد قانونی شد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در محورهای مواصلاتی مرکز استان خراسان شمالی، همزمان با کشور از دوشنبه 12 آبان ماه سال جاری تا پایان روز جمعه شانزدهم آبان ماه اجرا شد.

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه گرفتار شرایط قرمز کرونایی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*