یک‌شنبه 18 شهریور 1403

جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس؛ کشتار آوارگان در چادر‌ها

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس؛ کشتار آوارگان در چادر‌ها

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده است و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادر‌های آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک‌رسانی به مجروحان بودند. 71 شهید...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده است و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادر‌های آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک‌رسانی به مجروحان بودند.

71 شهید و 289 زخمی جنایت خان‌یونس

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران اردوگاه‌های آوارگان در منطقه «المواصی» در خان‌یونس دست به کشتار وحشتناکی زد که بیش از 300 نفر شهید و مجروح به‌جای گذاشته است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در جنایت جدید صهیونیست‌ها در بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی خان‌یونس، تعداد شهدا به بیش از 71 نفر و مجروحان به 289 نفر افزایش یافته که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

ابوزهری از رهبران حماس: ادعای ترور «محمد ضیف» دروغ است

رسانه‌های صهیونیستی مدعی هستند، هدف از حمله به خان‌یونس هدف قرار دادن «محمد ضیف» فرمانده عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بوده است؛ ادعایی که حماس آن را رد کرده و گفته که شهدای جنایت در مواصی خان یونس همگی غیرنظامی هستند.

سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس اعلام کرد: ادعا‌های اشغالگران در خصوص ترور محمد الضیف، توجیهی دروغین است، شهدای جنایت در مواصی خان یونس همگی غیرنظامی هستند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در جنایت جدید صهیونیست‌ها در بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی خان‌یونس، تعداد شهدا به بیش از 71 نفر و مجروحان به 289 نفر افزایش یافته که حال برخی از آن‌ها وخیم می‌باشد.

شهادت و زخمی شدن 9 نیروی امدادگر در بمباران خان یونس

سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه اعلام کرد در بمباران ساختمان‌های مسکونی در خان یونس در جنوب نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی، سرهنگ محمد اسامه حمد جانشین مدیر بخش آتش‌نشانی و نجات این سازمان به شهادت رسیده و 8 نیروی دیگر نیز زخمی شدند که حال 3 نفر از آن‌ها وخیم است.

این سازمان اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی این ساختمان‌ها را برای بار دوم و زمانی که نیرو‌های امدادی در تلاش برای نجات مجروحان و خارج کردن شهدا بودند، مورد حمله قرار دادند.

جهاد اسلامی: جنایت صهیونیست‌ها در خان‌یونس از پیش برنامه ریزی شده بود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به ادعای صهیونیست‌ها در خصوص ترور محمد الضیف تصریح کرد که ادعا‌های اشغالگران مبنی بر ترور رهبران برجسته، قصد و برنامه‌ریزی آن‌ها برای ارتکاب این جنایت را ثابت می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی افزود که کشتار هولناکی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده است، امتداد ادامه جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین است.

جنایت صهیونیست‌ها این بار در منطقه الشاطی غزه

در جنایتی دیگر چادر‌های آوارگان فلسطینی در منطقه الشاطی در غرب شهر غزه هدف صهیونیست‌ها قرار گرفت که در پی آن، 11 نفر شهید و بیش از 20 نفر زخمی شده است که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.