دوشنبه 26 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد که جولان اشغالی توسط یک پهپاد بلند شده از جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که حزب‌الله بزرگ‌ترین حمله هوایی و یکی از بی‌سابقه‌ترین حملات خود در درگیری‌های کنونی را به انجام رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که حزب‌الله بزرگ‌ترین حمله هوایی و یکی از بی‌سابقه‌ترین حملات خود در درگیری‌های کنونی را به انجام رسانده است.

وب‌گاه گسترش

دولت چهاردهم کار خود را با ناترازی 10 هزار مگاواتی برق آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع لبنانی از تداوم حملات حزب الله به مواضع نظامیان اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه گسترش

عدم محاسبه ممنوعیت مدل‌های 14 و بالاتر گوشی موبایل آیفون، منجر به افزایش واردات مدل‌های خارج از خط تولید آیفون 13 شده است.

خبرگزاری مهر

انتخابات با مشارکت مردم تمام شده و رییس‌جمهوری منتخب و سکانداری قوه مجریه را که اصلی‌ترین قوه اداره کشور است در اختیار خواهد گرفت در این خصوص نکاتی چند مورد تاکید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند حرکت قیمت سکه در جریان معاملات امروز به گفته معامله گران می‌تواند متاثر از قیمت دلار به مانند روز گذشته نزولی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت ملی آفریقای جنوبی تایید کرد که تعداد کل موارد آبله میمون به 20 مورد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت کنترل پشه آئدس به منظور مقابله با بیماری «تب دانگی»، درعین حال تب استخوان‌شکن را از علایم مهم این بیماری برشمرد و فعالیت نظام مراقبت حشره‌شناسی کشور برای صید این پشه را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی گونه‌های پشه آئدس «مهاجم» و برخی «غیرمهاجم» هستند. پشه آئدس مهاجم، بومی ایران نیست و از سایر مناطق به کشور وارد شده، همچنین برخی گونه‌های غیرمهاجم و بی‌خطر نیز در تمام نقاط کشور حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

پایتخت کشورمان با افزایش آلاینده لس‌آنجسی در وضعیت نارنجی قرار گرفته و کارشناس محیط زیست می‌گوید این آلاینده از نظر سرطان‌زایی آلاینده‌ای قوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان مقر فرماندهی ارتش اسرائیل را در پادگان «کریات شمونه» را موشک‌باران کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام صهیونیست تاکید کرد: اکنون یک شانس جدی برای رسیدن به توافق صلح وجود دارد اما این مسئله کاملاً به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بستگی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مسئول ارشد دولت آمریکاگفت: مذاکرات بین طرف‌های مختلف در مورد غزه از فردا جمعه در دوحه ازسرگرفته خواهد شد.