یک‌شنبه 18 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان خبر دادند که به هلاکت چند نظامی صهیونیست منجر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز سه‌شنبه توانستند دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند. مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که امروز سه‌شنبه سایت نظامی ارتش رژیم اسرائیل در «المرج» را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است که مستقیما به هدف اصابت کرده‌اند. در بیانیه دوم...

وب‌گاه الف

برخی معتقدند «عماد مغنیه» مغز متفکر حزب الله لبنان حاجت 25 ساله خود را از حضرت رقیه (س) گرفت و در همان روزهای سالگرد شهادت دختر سه ساله امام حسین (ع) به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هر گزش پشه آئدس منجر به بروز بیماری نمی‌شود، گفت: مردم نباید از گزش پشه آیدس دچار هراس شوند، بلکه با اقداماتی مانند بهسازی و پاکسازی محیط نسبت به کنترل وفور این پشه همکاری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین فرشیدی، در تماس تلفنی با شبکه پنج سیما، گفت: پشه تب دنگی را در استان‌های گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان پیدا کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه بهداشت و درمان قوچان با صدور اطلاعیه ای در خصوص اینکه برخی رسانه ها علت فوت مرحومه دکتر محدثه خاکپور، فوق تخصص نوزادان که در حال گذراندن طرح خود در قوچان بود را "ابتلا به تب دنگی" عنوان کردند، این موضوع را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تب دنگی، این روزها به مثابه پاندمی کرونا شده و هر کسی مبتلا می شود، اطرافیانش نگران می شوند که مبادا خطرناک باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مدت اخیر به کرات گفته شده که حزب االله لبنان می‌تواند نیروگاه‌های برق اسرائیل را هدف قرار دهد و از این رهگذر هم میلیاردها دلار خسارت به رژیم اسرائیل وارد کند و هم اراضی اشغالی را در تاریکی محض فرو ببرد. توجه داشته باشیم که احیا شبکه برق در اراضی اشغالی ماه‌ها طول خواهد کشید. این سناریو به کرات از سوی مقام‌های حوزه برق اسرائیل مورد اشاره قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان برای نخستین بار شهرک صهیونیست نشین یسود هامعلیه واقع در منطقه الجلیل در فلسطین اشغالی را که با مرز لبنان حدود 10 کیلومتر فاصله دارد، هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از وقوع انفجار در سواحل غرب سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن مدعی شد به تلاش دیپلماتیک برای کاهش تنش بین اسرائیل و لبنان ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق امروز (دوشنبه) تماس تلفنی را با رئیس جمهوری منتخب برقرار ساخت.

وب‌گاه فرارو

انگار حق با کسانی است که می‌گویند جواد نکونام نقشی در جذب بازیکنان بوسنیایی نداشته، هرچند بی خبری او بهانه خوبی برای سکوتش در قبال این دخالت آشکار نیست اما حالا زوایای تازه‌ای از این فاجعه روشن شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در استان خراسان جنوبی هنوز موردی از ابتلا و گزیدگی و یا وجود پشه (آئدس) گزارش نشده اما با توجه به مشاهده پشه در استان‌های دیگر باید رصد فرودگاه‌ها، پادگان‌ها و گمرک‌ها در دستور کار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران معتقدند بازار طلا و ارز وارد دوره رکود شده است که ناشی از سه عامل مهم، فرا رسیدن ماه محرم، پایان انتخابات ریاست جمهوری و عرضه جدید خودروهای وارداتی است.