پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: در حال حاضر درمانی برای تب دنگی وجود ندارد و داروها تنها برای تسکین درد تجویز می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان طی چند روز اخیر ابعاد جدیدی از فرار مهاجران صهیونیست از فلسطین اشغالی را منتشر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان طی چند روز اخیر ابعاد جدیدی از فرار مهاجران صهیونیست از فلسطین اشغالی را منتشر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه انگلیسی در یادداشتی مطرح کرد که متهم کردن دولت «جو بایدن» به مضایقه در عرضه تسلیحات به رژیم صهیونیستی در انتقادات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مبنای واقع‌بینانه‌ای ندارد و با توجه به تحولات سیاسی آمریکا با در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری آن، دستاویزی برای همراهی دوباره با «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه قرار گرفته است که حامی سیاست‌های متعصبانه حزب راست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دارایی تندروی اسرائیل خواستار جنگ با لبنان شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از انتشار گردوغبار در آسمان مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان بر اثر وزش باد و فعال شدن کانون‌های داخلی خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر برنامه مدیریت بیماری‌های منتقله از پشه آئدس مهاجم در وزارت بهداشت گفت: افرادی که به کشورهای آلوده سفر داشته‌اند، باید تا دو هفته پس از بازگشت اگر علائم ابتلاء را داشتند به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند، لازم است بدانیم این بیماری درمان اختصاصی ندارد و درمان‌ها بیشتر حمایتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران در اعتراض به اینکه دانشگاه سالن و محیط داخلی خود را در اختیار برخی افراد و گروه‌های خارج از دانشگاه قرار داده است، پیامی منتشر کرد. متن پیام بسیج دانشجویی دانشکده الهیات دانشگاه تهران به شرح زیر است: در پی انتشار کلیپ یک رویداد موسوم به "دست صورتی" که به نظر می‌رسد در سالن شهید مفتح دانشکده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه مقاومت عراق آمده است: جنایات و نسل کشی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین که تحت حمایت آمریکا انجام می‌شود، مستلزم اتخاذ مواضع قاطع در برابر کشورهای سازشکار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته‌های اخیر خبرهایی از رویت هما یا همان کرکس ریش‌دار و کرکس مصری منتشر شده است این در حالیست که به گفته یک عضو کارگروه حفاظت از کرکس اتحادیه حفاظت از طبیعت هیچ کدام از این دو گونه در ایران کمیاب و نایاب نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

18 سرباز اسرائیلی در حمله یک پهپاد انتحاری در بلندیهای جولان اشغالی مجروح شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال حمله یک پهپاد انتحاری در بلندیهای جولان اشغالی، 18 نظامی اسرائیلی مجروح شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی تلفات سنگینی را به دشمن صهیونیست تحمیل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سعید الجابر» فرمانده و یکی از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیرمجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور الشمس این شهر به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای صهیونیستی اذعان کردند که در عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه جولان اشغالی 9 صهیونیست زخمی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان چندین موضع نظامی ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی را موشک‌باران کرد.