پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از نگرانی‌های خاص در حوزه صنعت دخانیات در دنیا نفوذ شرکت‌های چندملیتی در رویه‌های قانون‌گذاری، قضایی، اجرایی کشورهاست که با بهره‌گیری از قدرت لابی با هرگونه اقدام برای کنترل بازار مصرف و سیاست گذاری برای صنعت دخانیات مخالفت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از شلیک بیش از 80 موشک از جنوب لبنان به اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شلیک بیش از 80 موشک از جنوب لبنان به اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت بایدن هشت مجوزی که به برخی شرکت‌ها اجازه می‌داد به شرکت تجهیزات مخابراتی چینی هواوی، کالا صادر کنند را امسال لغو کرده است.

وب‌گاه گسترش

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی اظهار کردند که در دولت چهاردهم، انرژی گران نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم اختتامیه هفتمین جشن نوشتار سینمایی ایران عصر سه‌شنبه 12 در ساختمان اصلی خانه سینما با چند بزرگداشت، نکوداشت و اهدای جایزه به برندگان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه هفتمین جشن نوشتار سینمایی ایران عصر سه‌شنبه 12 تیرماه 1403 در ساختمان اصلی خانه سینما برگزار شد. در ابتدای مراسم اختتامیه هفتمین جشن نوشتار سینمایی ایران، ویدیویی از مراسم اختتامیه دوره‌های پیشین جشن انجمن و جشن نوشتار سینمایی پخش شد که تداعی‌کننده خاطرات این جشن برای اهالی سینمای حاضر در سالن بود. سپس کامران ملکی که اجرای این مراسم...

خبرگزاری مهر

اسرائیل نشان داده به هیچ امضای خود پایبند نیست؛ اگر توافق هم بکنند، امضا هم بکنند، پایبند نمی‌ماند. بزرگترین و قوی‌ترین استدلال بر این معنا هم همین وضع امروز رام الله است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران بازار طلا و سکه معتقدند روند حرکتی درهم امارات در جریان معاملات امروز نه تنها برای دلار بلکه برای سکه هم مهم و اثرگذار خواهد بود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مطالعه 84 نمونه گردوغبار جمع‌آوری شده از فضای داخلی منازل در سطح شهر اصفهان نشان داد دامنه بالایی از عناصر سنگین به‌ویژه کادمیم و سرب در هوای داخلی و فضاهای بسته مسکونی وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت با اشاره به علایم بیماری تب دنگی و چگونگی شناسایی و درمان آن گفت: افراد در صورت ابتلا به تب دنگی باید از خوردن قرص‌هایی مانند پروفن و ژلوفن خودداری کنند؛ چرا که شدت بیماری را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیأت علمی گروه عفونی دانشکده پزشکی مشهد گفت: بیماری تب دنگی از طریق نیش پشه آئدس منتقل می‌شود و انتقال انسان به انسان ندارد، اما در موارد نادر ممکن است که از مادر باردار به جنین منتقل بشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری "تب دنگی" به گفته پزشکان و کارشناسان امر پیشگیری و درمان از بیماری ها در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌تواند موجب ابتلا افراد به این بیماری می شود که در این زمینه راهکارهای مقابله با پشه «آئدس» به عنوان عامل انتقال بیماری حائز اهمیت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

، دیدار جانشین سرویس اطلاعاتی آلمان با شیخ نعیم قاسم همچنین در راستای تکمیل سوال وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی بود، مبنی بر اینکه برای جلوگیری از گسترش جنگ چه کاری می‌توان انجام داد.

وب‌گاه عصر ایران

یک خودرو مرسدس بنز با ظاهری عجیب در خیابان‌های تهران در حال خود نمایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وبا را از جمله بیماری‌های اسهالی برشمرد که از گذشته تا به حال باعث ایجاد بسیاری از همه‌گیری‌های اسهالی بوده است.