یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سما، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تعرضی جدید و خطرناک را به اراضی سوریه صورت داده‌اند. بر این اساس نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی بی‌سابقه وارد اراضی جولان که تحت کنترل سوریه است شدند و خاک این منطقه را شخم زده‌اند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با بازکردن معبر «مجدل شمس» وارد اراضی تحت کنترل سوریه در منطقه جولان شدند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پیامی نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون حضور یک محکوم امنیتی با لباس تروریست‌ها در دانشگاه تهران و دفاع از پایان‌نامه با طرح مسائل ضدملی واکنش نشان داد. متن این پیام به شرح زیر است: اخیرا نادانشجویی بی‌وطن و بی‌هویت با لباس گروهکی تروریستی و بدون حجاب در پوشش دفاع پایان‌نامه به حمایت از قاتلین و تجزیه طلبان پرداخته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع میوه و صیفی 10 تا 20 درصد کاهش یافت. قیمت انواع میوه و صیفی 10 تا 20 درصد کاهش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه و صیفی در بازار خبر داد و گفت: امسال تولیدات نسبت به سال گذشته 1.5 برابر بیشتر شده است.

خبرگزاری تسنیم

تشکلهای دانشجویی دانشگاه تهران و دیگر دانشگاهها خواستار برخورد شدید با متخلفین ماجرای پایان نامه نمایشی در این دانشگاه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استراتژی انتخاباتی پایداری و شریان، دو طیف سیاسی با نگاه تند و افراطی در انتخابات پیش رو ائتلاف است یا هر طیف با لیستی مجزا وارد گود انتخابات خواهد شد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

25 شهریورماه 1401 با درگذشت مهسا امینی، بلافاصله رسانه‌های معاند در یک فضای احساسی و هیجانی وارد میدان شدند و بر آتش ناآرامی‌ها دمیدند.

خبرگزاری تسنیم

اگر در سال‌های گذشته این رئیس فدراسیون کشتی روسیه بود که در حین برگزاری مسابقات جهانی در سالن جولان می‌داد و در همه امور کشتی تاثیرگذار بود حالا آمریکایی‌ها با منزوی کردن روس‌ها، این جایگاه را در کشتی جهان به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، از نزدیک به یک ماه پیش، تشدید مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ، تحریم‌های واشنگتن و اشغال میادین نفتی سوریه از سوی آمریکا، دور جدید اعتراضات در جنوب سوریه و به طور مشخص در استان‌های السویداء و درعا را کلید زده است. در حالی که در جریان سال‌های نخست جنگ علیه دمشق، استان السویداء و اقلیت دروزی آن در کنار دمشق و علیه گروه‌های تروریستی بودند، امروز به نظر...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضور چند مربی ایرانی در رقابت‌های کشتی قهرمانی سال 2023 جهان در بلگراد مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

گزارش میدانی هم‌میهن و بررسی تحلیلی وضعیت روانی ایرانی‌ها در یک‌سال‌اخیر در گفتگو با متخصصان سلامت‌روان و داروخانه‌داران.

وب‌گاه مشرق نیوز

واکاوی منشاء داخلی یا خارجی پدیده ریزگردها در مازندران با وجود رطوبت و جنگلهای سربه فلک کشیده هیرکانی و گره گشایی این توده تازه شکل گرفته بدخیم نیازمند بررسی های دقیق علمی و کارشناسی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی از انفجار یک بمب در پارک «یرکون» در مرکز تل آویو خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کوکاکولا از مشتریان در سراسر جهان خواسته بود تا نحوه تجسم آینده از طریق احساسات، آرزوها، رنگ‌ها، طعم‌ها و موارد دیگر را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری در باکو از تحویل سلاح های اسرائیل به جمهوری آذربایجان خبر می دهند.