یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیرگی و پف پای چشم‌ها معمولاً ریشه ژنتیکی دارد؛ اما شما می‌توانید با تغییراتی در سبک زندگی خود تا حدودی این مشکل را رفع کنید..

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشارکت در کمپین دیجی‌کالا مهر برای تامین نوشت افزار 1500 کودک در مناطق کم‌برخوردار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: هنوز مواردی از سویه های جدید کرونا مانند " پیرولا " در کشور و اصفهان شناسایی نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندلی و راهروهای مترو خط 3 از آزادگان به سمت میدان ولیعصر مملو از جمعیت است اما تراکم آنقدر شدید نیست که مانع از جولان دستفروشان شود؛ یکی صندل می فروخت، یکی کمربند، آن یکی کیف های چرمی جیبی و...

وب‌گاه عصر ایران

مردم در مادرید با ماشین های کلاسیک به گشت شهری پرداختند.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام‌خمینی (ره) طی یادداشتی به موضوع پدیده کشف حجاب در کشور پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرسدس کمتر از شش Unimog را به براندنبورگ در آلمان خواهد آورد، جایی که نمایشگاه تجاری FIREmobil قرار است این هفته برگزار شود. این وسیله نقلیه که به عنوان "تقریباً تخریب ناپذیر" شناخته می‌شود، به یک کامیون آتش نشانی در سبک بدنه تک کابین تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - فیلم کوتاهی به تازگی با عنوان "تصاویر غم انگیز سَم دادن به سگ مادر و توله هایش در منطقه کوشکسرای نوشهر" یکی از بزرگ ترین نقاط روستایی مازندران درفضای مجازی منتشر شده که آنان در اوج ضجه و ناله در حال جان کَندن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در اولین روز هفته شاهد حمله قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخلاف ادعاهای مقامات کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر نزدیک بودن عادی سازی روابط میان این رژیم و عربستان سعودی، اما یک مقام فلسطینی از پیام ریاض به تشکیلات خودگردان فلسطین در این رابطه و تاکید آن بر در اولویت بودن مسئله فلسطین برای عربستان پرده برداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاسیسات غنی سازی اورانیوم در عربستان در صورت ساخت توسط آمریکا، تحت نظارت و شاید کنترل از راه دور این کشور خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریشی سوناک امروز بعدازظهر پیش از سفر به هند برای شرکت در اجلاس سران گروه 20 با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین گفت‌وگو کرد.