یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری در باکو از تحویل سلاح های اسرائیل به جمهوری آذربایجان خبر می دهند.

خبرگزاری دانشجو

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر گفت: آماده کمک بشردوستانه به زلزله‌زدگان مراکش و سیل‌زدگان لیبی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در نشست با مدیران ارشد کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ در ژنو گفت: هلال احمر ایران برای حضور در مغرب و کمک به زلزله زدگان این کشور تیم‌های امدادی، درمانی و بهداشتی و محموله‌های بشر دوستانه لازم را تهیه کرده است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از 24 ساعت گذشته تاکنون (22 شهریورماه) آلاینده شاخص هوای پایتخت بوده است. آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 101 بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 98 و کیفیت هوا در وضعیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در بازه قابل قبول قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای کنگره ستاد برگزاری یادواره سردار شهید ذبیح‌الله عاصی‌زاده اردکانی که عصر روز گذشته (سه‌شنبه، 21 شهریور ماه) در مجلس برگزار شد، با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و اجر آن کمتر از شهادت نیست، گفت: زمانی که به پشت سر خود می‌نگریم، می‌بینیم تنگناها، آسیب‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای، ترویج فرهنگ شهادت است گفت: فراموشی صاحبان اصلی انقلاب، نسبتی با فرهنگ جهاد و شهادت ندارد.

خبرگزاری مهر

زمین‌های کشاورزی و مراتع از بین می روند و به جای درخت و بوته، آهن و سیمان کاشته می شود. قرار است نسل آینده آهن و سیمان بخورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: فراموشی صاحبان اصلی انقلاب، نسبتی با فرهنگ جهاد و شهادت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: زمانی از بُعد فرهنگی می‌گفتیم اگر مجدد جنگ شود کسی وارد میدان نمی‌شود اما دیدیم مدافعان حرم چه کردند که البته اینها همان پابرهنگان و مستضعفان هستند که پای انقلاب مانده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای کنگره ستاد برگزاری یادواره سردار شهید عاصی‌زاده با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای، ترویج فرهنگ شهادت است گفت: فراموشی صاحبان اصلی انقلاب، نسبتی با فرهنگ جهاد و شهادت ندارد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: فراموشی صاحبان اصلی انقلاب، نسبتی با فرهنگ جهاد و شهادت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است که تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای، ترویج فرهنگ شهادت است. رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است که تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای، ترویج فرهنگ شهادت است. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در هر عرصه‌ای، ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: فراموشی صاحبان اصلی انقلاب، نسبتی با فرهنگ جهاد و شهادت ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یوگا ممکن است راهی بدون دارو باشد که زنان به کمک آن می‌توانند از ابتلا به بیماری آلزایمر جلوگیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس شورای اسلامی اخیرا در قالب تصویب «طرح تامین مالی و زیرساخت ها» برپایه استدلال‌های اقتصادی، تغییرات جدی مغایر با استقلال کانون های وکلای دادگستری اعمال کرده که با اعتراض مدیران کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور مواجه شده است. به همین دلیل و برای بررسی ابعاد بیشتر این تغییرات با فرشید فرحناکیان، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، به گفت‌وگو نشستیم. او رساله دکتری اش را در...