یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسد نیز مانند سادات از اتحاد جماهیر شوروی سرخورده شده بود. با توجه به اهرم‌های نفوذ آمریکا بر اسرائیل، او همچنین می‌توانست آنچه را که می‌تواند برای ادامه راه به دست آورد، کشف کند. اسد همچنین می‌خواست ارتش اسرائیل را از دمشق دور کند؛ اما تمام تلاش خود را کرد تا این آسیب‌پذیری را پنهان کند. او به کیسینجر گفت که توافق آتش‌بس ایالات‌متحده - شوروی که توسط کیسینجر مورد مذاکره قرار گرفت، فرصت...

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - بخش کشاورزی کهگیلویه وبویراحمدبه لحاظ شاخص های آماری وتولید انواع محصولات زراعی و باغی ازمحورهای مهم توسعه ای این استان زرخیز و پرظرفیت محسوب می شوداما نبود ویا کمبود برخی زیرساخت ها ازجمله صنایع تبدیلی وتکمیلی والبته جولان دلالان و واسطه گران همواره یک چالش اساسی و مانع توسعه و رونق این حوزه و مایه زیان کشاورزان و باغداران این خطه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گلودرد، آبریزش یا انسداد بینی، سرفه (با خلط یا بدون خلط) و سردرد ویژگی‌های معمول سویه جدید کرونا ذکر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سویه جدید کووید به نام پیرولا که به سرعت در حال انتشار است، چهار علامت کلیدی دارد که به افراد توصیه می‌شود در صورت ناخوشی از آن آگاه باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آگهی فروش خودروهای فرسوده با قیمت‌های بسیار بالا چند روزی است در پلتفرم‌های اینترنتی به‌چشم می‌خورد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - مشاوران املاک غیرمجاز یکی از علت‌های سوداگری و افزایش قیمت مسکن معرفی می‌شوند که دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی این بنگاه‌های مسکن غیرمجاز اقدام کرد که تعدادی از این‌ها پلمب شدند و تاکنون این اقدام به نتایج بسیار قابل قبولی در این بخش رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

درحالی امضای قرارداد پیش فروش ساختمان در بنگاه‌های مشاور املاک قانونی نیست، برخی سازندگان مسکن با همین روش کلاه بزرگی را بر سر خریداران می‌گذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این حجم از وابستگی به مستراح در یک فیلم ایرانی دست کم سابقه نداشته است و کاراکترها حتی در کلامشان از واژه های مرتبط به پست ترین نقطه انسانی - بیت‌الخلا - استفاده می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمدعلی آل هاشم گفت: پرده برداری یک عضو ناتو برای طراحی این سازمان جهت تجزیه تعدادی از کشورهای منطقه و ایران نشان دهنده عمق کینه و درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شکست در عراق، افغانستان و اوکراین را نمونه ای از درماندگی های ناتو در عرصه سیاست های بین المل دانست.

وب‌گاه عصر ایران

سید محمدعلی آل هاشم: غربی ها بارها برای تجزیه ایران دندان طمع تیز کرده اند اما هر بار با ایستادگی و مقاومت جانانه مردم ایران اسلامی مواجه شده و شکست خورده اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از توافق میان فرانسه و آمریکا بر سر متن قطعنامه در خصوص آزادی حرکت نیروهای سازمان ملل، شورای امنیت به تمدید ماموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) رای مثبت داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دولت لجام‌گسیخته تبدیل شده‌اند که برای قانون بین المللی احترام قائل نیستند. اگر دست به اقدامات بزنند با مقابله سوریه مواجه خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای شهر دهلی‌نو در آستانه میزبانی از سران گروه 20 برای اجلاس آتی این گروه، بیش از 30 «مرد میمونی» استخدام کرده که حرکات و صدای میمون وحشی «لانگور» را تقلید می‌کنند تا میمون‌های «ماکاک رزوس» را از محل برگزاری اجلاس دور نگه دارند.